کد خبر : 1811583 | 01 اسفند 1400 ساعت 01:31 | 21.7K بازدید | 33 دیدگاه

شکست ناباورانه با یک دو جین ستاره؛

نانت 3-1 پاری‌سن‌ژرمن؛ نسخه پیچی یک نیمه‌ای!

پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه مقابل نانت با نتیجه 3-1 شکست خورد.

نانت 3-1 پاری‌سن‌ژرمن؛ نسخه پیچی یک نیمه‌ای!

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن بعد از پیروزی سخت اما شیرین مقابل رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب میهمان نانت در هفته بیست و پنجم لیگ یک فرانسه بود.

شاگردان پوچتینو با 10 برد و 5 مساوی طی 15 هفته اخیر بدون شکست پیش رفته بودند و با 59 امتیاز، با خیال راحت در صدر جدول رده بندی لیگ فرانسه حضور داشتند. حریف تیم دهم جدول بود که با توجه به نزدیکی امتیازات، شانس صعودی چند پله ای در صورت کسب برد داشت؛ کاری که به نظر سخت می آمد اما انجام شد و نانت موفق شد بعد از 16 بازی، طعم باخت را به صدرنشین بچشاند. این اتفاق در حالی رخ داد که پاریس با همه ستاره هایش در این دیدار حضور یافته بود و مثلث مسی، امباپه، نیمار را در خط حمله این تیم شاهد بودیم.

نانت که دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. یک توپگیری از امباپه و ضدحمله ای سریع در دقیقه 4 گل اول را برای میزبان به همراه داشت که زننده آن موانو بود. 

 

1692832

پاریس خیلی زود می توانست بازی را مساوی کند اما ضربه مساوی در موقعیت تک به تک را دروازه بان حریف به خوبی مهار کرد. تا شاگردان پوچتینو از شوک گل اول خارج نشوند و گل دوم را هم دریافت کردند. مرلین در دقیقه 16 با یک شلیک بیرون پا از سمت راست محوطه جریمه دروازه را باز کرد.

1692834

در ادامه نیمه دوم پاریس بازهم برای باز کردن دروازه نانت تلاش هایی انجام داد که همگی ناموفق بود. جدی ترین موقعیت را در دقیقه 27 شاهد بودیم. نیمار در شرایط سه به تک با دروازه بان حریف توپ را از دست داد تا قفل دروازه میزبان همچنان بسته بماند. پیش از پایان نیمه گل سوم هم برای نانت به دست آمد تا شکستی عجیب برای صدرنشین لیگ فرانسه در عرض یک نیمه رقم بخورد. این گل را لودوویچ در دقیقه 1+45 به ثمر رساند.

شاگردان پوچتینو نیمه دوم را سرتاپا تهاجمی شروع کردند و بالاخره موفق به گلزنی شدند. نیمار در دقیقه 47 با یک حرکت تکنیکی در داخل محوطه جریمه با دروازه بان تک به تک شده و توپ را به تور چسباند. چند دقیقه بعد امباپه هم می توانست برای پاریس گلزنی کند ولی ضربه او را دروازه بان مهار کرد. بازی سرتاسر تهاجمی پاریس در دقیقه 57 یک ضربه پنالتی به همراه داشت؛ این ضربه را امباپه گرفت و نیمار با ضربه ای بسیار بد از دستش داد! 

1692835

پوچتینو در نیمه دوم ستاره های دیگری چون حکیمی، ایکاردی و دی ماریا را هم به ترکیب تیمش اضافه کرد تا شاید شرایط تغییر کند.
حملات پردامنه پاریس همچنان ادامه داشت. امباپه در دقیقه 74 یک موقعیت طلایی را در دهانه دروازه به دست آورد اما ضربه او دقت کافی را نداشت و توپ در میان حسرت پاریسی ها به بالای دروازه رفت. چند دقیقه بعد ضربه سر مارکینیوش روی ارسال کرنر سمت راست هم با اختلافی ناچیز از کنار دروازه به بیرون رفت تا نتیجه همچنان سه بر یک بماند. لافونت، دروازه بان تیم نانت در دقایق پایانی هم واکنش های خوبی مقابل ستاره های حریف داشت و در دقیقه 84 به زیبایی شوت دراکسلر را که با دقت زیادی زده شد، مهار کرد تا با مهار یک پنالتی و چندین موقعیت خطرناک، یکی از ستاره های تیمش در جریان پیروزی سه بر یک و صعود تا رده پنجم جدول رده بندی لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها