کد خبر : 1811584 | 01 اسفند 1400 ساعت 01:31 | 18.2K بازدید | 14 دیدگاه

در رئال همیشه باید پیروز شوید

کارواخال: هواداران حق داشتند سوت بزنند

دنی کارواخال در پایان بازی با آلاوس به سوت های اعتراضی هواداران رئال واکنش نشان داد.

کارواخال: هواداران حق داشتند سوت بزنند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب با برتری سه گله بر آلاوس حاشیه امنیت خود در صدر جدول را بیشتر کرد. رئال یک نیمه اول بسیار بد داشت که با سوت های اعتراضی هواداران نیز روبرو شد ولی در نیمه دوم به خود آمد و توانست به سه امتیاز حیاتی بازی برسد.
 

1692838

 

دنی کارواخال مدافع راست رئال در پایان بازی گفت:« فکر می کنم خوب بازی کردیم و حالا یک هفته فرصت داریم برای بازی با رایو مهیا شویم. در 45 دقیقه اول همیشه تیم میهمان انرژی مضاعفی در زمین می گذارد و نمی توان به راحتی بازی کرد. سعی کردیم به فضاهای خالی نفوذ کنیم ولی نشد. در نیمه دوم اما شرایط عوض شد و ورق را برگرداندیم.»

شکست از پی اس جی:« در پاریس اصلا خوب نبودیم و خوشحالم که مربی امشب به من اعتماد کرد. هر تیمی روز خوب و بد دارد و برابر پی اس جی روز بد ما بود. به شخصه شرایط خوبی دارم و انگیزه بالایی برای بازی امشب داشتم. همه تیم امشب به دنبال پیروزی بود و به آن هم رسیدیم. ما ارزش پیراهن رئال را می دانیم.»

 

1692837

 

سوت ها و انتقادات:« با پیراهن رئال 4 لیگ قهرمانان برده ام و می دانم زمانی که در این رقابت ها خوب بازی نمی کنید، باید منتظر انتقاد باشید. از این انتقادات برای بهتر شدن سود می بریم و امشب سوت های هواداران نیز باعث شد به خودمان بیاییم. اینجا رئال است و توقع بسیار بالاست. طبیعی است که هواداران همیشه از ما پیروزی بخواهند.»
 

دیدگاه‌ها