کد خبر : 1811585 | 01 اسفند 1400 ساعت 02:15 | 13.4K بازدید | 13 دیدگاه

گلزنی مهاجمان، نشانه مثبتی بود

آنچلوتی: بعد از شکست پاریس به این برد نیاز داشتیم

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پیروزی امشب بر آلاوس را یک پیروزی حیاتی و ارزشمند عنوان کرد.

آنچلوتی: بعد از شکست پاریس به این برد نیاز داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، در پایان بازی‌های شب دوم از هفته بیست‌و‌پنجم لالیگای اسپانیا، امشب رئال مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میزبان آلاوس قعرنشین بود و موفق شد میهمان بحران‌زده‌اش را با نتیجه 3-0 شکست دهد.

گل‌های مارکو آسنسیو در دقیقه 63، وینیسیوس جونیور در دقیقه 80 و کریم بنزما در دقیقه 1+90 (از روی نقطه پنالتی) سبب شد که کهکشانی‌ها هفدهمین پیروزی فصل‌شان را جشن بگیرند و به لطف آن 57 امتیازی شده و فاصله خود را با سویای رده دومی که یک بازی کمتر انجام داده است به هفت امتیاز افزایش دهند.

 

1692845

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« در مجموع تیم خوب بازی کرد و به این پیروزی نیاز داشتیم. نیمه اول بدی را پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. ضعف در 45 دقیقه نخست، مشکلی است که باید برطرف شود. هفت بازی است در نیمه اول گل نزده ایم. واقعیت این است که حریفان در نیمه اول بیشتر به ما فشار می آورند. نیمه دوم همه چیز متفاوت شد و خوشحالم که هر سه مهاجم گلزنی کردند و این نشانه مثبتی است.»

سوت های هواداران:« فکر می کنم منصفانه بود چون عملکرد خوبی در نیمه اول نداشتیم و هواداران به خوبی این را درک کرده بودند. از بازی تیم خوش‌شان نیامده بود و با سوت زدن واکنش نشان دادند. خودمان هم راضی نبودیم. در نیمه دوم بهتر شدیم و تشویق ها برگشت.»

 

1692823

 

گلزنی کریم و وینسیوس:« کریم برای ما بازیکن بسیار مهمی است و در بازی های اخیر که غیبت داشت، ضرر کردیم. وینیسیوس هم بدون کریم دچار مشکل شد ولی امشب هر دو گل زدند و از این بابت خوشحالم.»

واکنش به اعتراض آسنسیو به هواداران پس از گلزنی:« همه را دعوت به آرامش کردم و باید بگویم که از بازی آسنسیو کاملا راضی بودم.»

 


 

دیدگاه‌ها