کد خبر : 1811586 | 01 اسفند 1400 ساعت 08:00 | 54.3K بازدید | 23 دیدگاه

نیمار بدتر از مسی؛ پنالتی امباپه دوباره سوخت(عکس)

ستاره برزیلی پاریس یک پنالتی حساس را برای تیمش از دست داد.

نیمار بدتر از مسی؛ پنالتی امباپه دوباره سوخت(عکس)

به گزارش ورزش سه، نیمه اول دیدار تیم های پاری‌سن‌ژرمن و نانت با نتیجه ای عجیب به پایان رسید. صدرنشین بلامنازع لیگ یک فرانسه در این نیمه با شکست سه بر صفر زمین را ترک کرد تا کار سختی در نیمه دوم داشته باشد.

پاریسی ها جز شروعی توفانی و تهاجمی، چاره دیگری در نیمه دوم نداشتند. به واسطه این شروع، آنها خیلی زود یکی از گل ها را جبران کردند. نیمار که در بازی با رئال تک گل تیمش را برای امباپه ساخته بود، زننده گل اول پاریس در دقیقه 47 بازی امشب بود.

 

1692848

 

ادامه فشارهای پاریس یک ضربه پنالتی برای این تیم به همراه داشت؛ ده دقیقه بعد از گل نیمار، امباپه از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و در حالی که در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفته بود با خطا نقش بر زمین شد. داور بی درنگ در سوت خود دمید تا برای دومین بازی متوالی، ستاره فرانسوی یک ضربه پنالتی برای تیمش بگیرد. برخلاف بازی با رئال که مسی پست توپ ایستاد و پنالتی را از دست داد، این بار نیمار زننده توپ بود.

 

1692847

 

ستاره برزیلی پاریسی ها که به واسطه پاس گل مقابل رئال و گلزنی در بازی امشب، تصور می شد که روحیه خوبی برای زدن ضربه پنالتی داشته باشد، به بدترین شکل ممکن به توپ ضربه زد. او با یک مکث کوتاه در حین ضربه زدن، یک شوت زمینی با بدترین زاویه و کمترین قدرت ممکن را روانه دروازه کرد؛ شوتی که دروازه بان حریف به ساده ترین شکل ممکن آن را مهار کرد تا برای دومین بازی متوالی، همبازی های امباپه پنالتی را که او گرفت خراب کنند.

دیدگاه‌ها