کد خبر : 1811587 | 01 اسفند 1400 ساعت 08:26 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

امیدوارم روزهای خوب ما هم برسد

سیدصالحی: ناسزاها و بی‌احترامی‌های زیادی را تحمل کردم

سرپرست شهرخودرو می گوید که اعتبارش را گذاشته تا این تیم بتواند نتایج خوبی را در لیگ کسب کند.

سیدصالحی: ناسزاها و بی‌احترامی‌های زیادی را تحمل کردم

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرو پس از گذشت هجده هفته از رقابت های لیگ برتر، توانست با یک گل از سد نفت مسجدسلیمان عبور کند. سیدمهدی سیدصالحی سرپرست مشهدی ها در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره این دیدار گفت: همه می دانند با شرایط بسیار سخت و حواشی که داشتیم، لیگ را آغاز کردیم. هیئت مدیره و مالک باشگاه به همراه کادرفنی تمام تلاشمان را کردیم تا نتیجه لازم را به دست بیاوریم در حالیکه به اعتقاد بسیاری از مربیان و کارشناسان لیگ با آنها بازی کرده بودیم، حق ما پیروزی بود و نه شکست. من همیشه گفته بودم که جایگاه واقعی ما نیست. فوتبالی که ما بازی می کردیم، بالاتر از این حرفها بود. با اینکه در بازی با مس نتوانستیم از یارهای جدیدمان استفاده کنیم ولی با تقویت تیم در نیم فصل، توانستیم با استفاده از تمام نفرات برابر نفت مسجد سلیمان به میدان برویم.

او گفت: با تمام احترامی که برای نفت و کادرفنی این تیم قائلیم، بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و مستحق پیروزی بودیم. ما در نیمه اول توانستیم موقعیت های بسیار خوبی را به روی دروازه نفت خلق کنیم که به نظر من بازی باید در نیمه اول با نتیجه 3 بر صفر تمام می شد. ولی باز خدا را شاکریم که توانستیم در دقیقه آخر به گل برسیم. خدا کمک کرد پس از هفده هفته به پیروزی برسیم. امیدواریم که این نتایج ادامه دار باشد و بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

وی در مورد تصاویری که از شادی گل او منتشر شده بود، گفت: از اول فصل هجمه ای به ناحق و ناجوانمردانه علیه من و آقای حمیداوی وارد شده است. از روز اولی که با تیم شهرخودرو یا علی گفتم، تمام تلاشم را کردم و اعتبارم را گذاشتم تا نتیجه بگیریم. آقای حمیداوی اولین کسی بود که من را وارد این عرصه کرد. همه می دانند چه در زمان بازی و چه اکنون به هر تیمی که می روم، با تمام وجودم کار می کنم. شبانه روز وقتم را در اختیار تیم گذاشته ام، یک سری از افراد به ناحق من را مورد ناسزا و بی احترامی قرار داده اند و من تحمل کردم.

او ادامه داد: همه می دانند که با خدای خودم عهد بسته ام که بتوانم از اعتبار فوتبال شهرخودرو دفاع کنم. تا اینجای کار چه من و چه کادرفنی و چه مدیریت تمام تلاشمان را کردیم و واقعا روزهای سختی را گذراندیم. امیدوارم از این به بعد روزهای خوش ما نیز فرا برسد و بتوانیم جایگاه اصلی تیممان را نشان بدهیم و بتوانیم دل هواداران شهرخودرو را شاد کنیم.

 

1692456

 

سیدصالحی درخصوص اینکه در پایان بازی بغضش ترکیده و اشک ریخته است، گفت: چند ماه اخیر، روزهای خیلی سختی بود. چون تمام تلاشم را می کردم که تیم بتواند به هماهنگی رسیده و نتیجه بگیرد. ولی واقعا به ناحق مورد ناسزا و قضاوت قرار گرفتم. کسانی که این کار را انجام دادند را به امام رضا (ع) واگذار کرده ام. چه من و چه تیممان روزهای سختی را گذرانده ایم. ولی خدا را شکر توانستیم با بازی قابل قبولی که انجام دادیم، نتیجه را به دست بیاوریم. شاکر خداوند هستیم و امیدواریم این مسیر ادامه داشته باشد و بتوانیم جایگاه واقعی شهرخودرو که بالاتر از این حرفهاست را کسب کنیم.

سرپرست تیم فوتبال شهرخودرو درمورد بازی بعدی نیز گفت: با تیم قابل احترام هوادار بازی داریم. رضا عنایتی مربی بسیار کاربلدی است. آنها تیمی هستند که برابر تیم پرمهره سپاهان نتیجه خوبی کسب کردند. تمام تلاشمان را می کنیم و تمام تفکرمان این است که روند خوب را ادامه دهیم و سه امتیاز برابر هوادار را کسب کنیم.

او درخصوص اینکه نساجی نیز بازی هایش را در مشهد برگزار می کند و زمزمه هایی مبنی بر برگزاری بازی های فجرسپاسی در این شهر شنیده می شود، در اینصورت آیا این سه تیم با مشکل خاصی روبرو نخواهند شد، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و در حیطه کاری من نیست. مسئولین استانی و شهر مشهد باید جواب بدهند که این اتفاق به چه صورت قرار است رخ بدهد.

سیدصالحی در پایان نیز گفت: هواداران خوب شهرخودرو بدانند که مالک، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان باشگاه عزممان را جزم کرده ایم و یکدل هستیم با آرامش کارمان را انجام دهیم. آنها به حواشی توجه نداشته باشند و مطمئن باشند که تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا از حیثیت فوتبال خراسان دفاع کنیم.

دیدگاه‌ها