کد خبر : 1811595 | 01 اسفند 1400 ساعت 09:16 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: بهای سنگینی برای اشتباهات ساده‌ پرداختیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد تیمش مقابل سالرنتیانا عصبی بوده و فرصت های خوبی را از دست داده است.

پیولی: بهای سنگینی برای اشتباهات ساده‌ پرداختیم

به گزارش "ورزش سه"، در هفته هایی که اینتر خیلی خوب ظاهر نشده و قادر به کسب نتایج چندان مناسبی نیست، میلان یک بار دیگر دچار لغزش شده و در خانه تیم قعر جدولی سالرنتیانا به تساوی 2-2 دست یافت تا دو امتیاز مهم را در کورس قهرمانی از دست بدهد. استفانو پیولی، سرمربی میلان در پایان این مسابقه ابراز تاسف کرده و تاکید کرد در مسابقات بعدی نباید چنین اتفاقاتی تکرار شود.
استفانو پیولی گفت: "من تقریبا 20 سال پیش روی نیمکت تیم سالرنیتانا حضور داشتم و انگار یک عمر از آن دوران گذشته است. میلان از نظر تکنیکی و هنگام تصمیم گیری در زمین خوب بازی نکرد. ما در شرایطی عصبی و آشفته در میدان حاضر شده، زمان ارسال پاس‌ دقیق نبودیم، از فضاها نهایت استفاده را نبرده و بهای سنگینی برای اشتباهات ساده‌ای پرداختیم. 

1690331


ما مسابقه را با قدرت شروع کرده بودیم و از سالرنتیانا جلو افتادیم، اما باید هنگام خلق موقعیت توسط حریف متعادل‌تر بازی کرده و در تشخیص موقعیت‌های حریف بهتر کار می کردیم. ما خیلی عصبی بودیم و چندین فرصت فوق العاده داشتیم تا در نیمه دوم دوباره از حریف پیش افتادیم، اما در ادامه از موقعیت های گلزنی خود استفاده نکردیم و این اتفاقات رخ داد.
در نهایت ناامید هستیم، زیرا فوتبال همیشگی خود را ارائه نکردیم و می توانستیم بهتر بازی کنیم. نکته نگران کننده این است که ما مسابقه را خوب شروع کردیم، اما در ادامه مرتکب اشتباهاتی شدیم که در مدت اخیر رخ نداده بود. البته در نهایت فرار از شکست و کسب تساوی در دقایق پایانی اتفاق مثبتی بود، اما نمی توانیم انکار کنیم که برای کسب پیروزی و سه امتیاز اینجا آمده بودیم. ما باید از اشتباهات خود در این دیدار درس بگیریم و دفعه بعد بهتر عمل کنیم."

دیدگاه‌ها