کد خبر : 1811628 | 01 اسفند 1400 ساعت 11:56 | 11.4K بازدید | 11 دیدگاه

اعتراض شدید PSG؛ داوری علیه ماست!

مارکو وراتی، ستاره پاری سن ژرمن در جریان شکست 3-1 تیمش مقابل نانت از روند داوری عصبانی شده است.

اعتراض شدید PSG؛ داوری علیه ماست!

به گزارش "ورزش سه"، دریافت سه گل در نیمه اول باعث شد پاری سن ژرمن شب دشواری را تجربه کرده و 1-3 مغلوب نانت شود. علیرغم از دست دادن فرصت های فراوان از جمله یک پنالتی در نیمه دوم، بازیکنان پاری سن ژرمن معتقدند بازیکن نانت مستحق دریافت کارت قرمز بوده است.


دنیس آپیا، بازیکن نانت به دلیل خطای شدید روی کیلیان امباپه و در شرایطی که این مهاجم فرانسوی در اواخر نیمه اول در حال تک به تک شدن بود، کارت قرمز دریافت کرد. اما گروه VAR مدعی شد دنیس آپیا عمدا روی امباپه مرتکب خطا نشده و رای داور به کارت زرد تغییر کرد. البته این یکی از 16 خطایی بود که نانت در این دیدار انجام داد و در نیمه دوم دنیس آپیا باز هم امباپه را متوقف کرد که این صحنه نیز از دید داور اخراج نداشت. در پایان مسابقه ارکان باشگاه پاری سن ژرمن به قضاوت اعتراض داشته و مدعی شدند داوران به ضرر این تیم سوت می زنند.

1692920


مارکو وراتی در پایان این مسابقه گفت: "داور باید به دنیس آپیا به دلیل خطای که روی امباپه مرتکب شد، کارت زرد دوم را می داد و چطور ممکن است این اتفاق رخ نداده باشد؟"


اما لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن نیز در پایان مسابقه با عصبانیت نسبت به اتفاقات داوری گفت: "داور باید جریان مسابقه را بهتر کنترل می کرد. با خطاهایی که در این دیدار انجام شد، ممکن است بازیکنانی مانند کیلیان امباپه به مدت سه ماه مصدوم شده و در دسترس نباشند. همچنین نباید فراموش کرد که در نیمه اول یک دقیقه وقت اضافه اعلام شده و پنالتی حریف در دقیقه 49 اعلام شد. اما من نمی خواهم اینجا بهانه آورده و گریه کنم. اما انگار به نظر می رسد برخی علاقه دارند علیه ما سوت بزنند و این شرم آور است."

دیدگاه‌ها