کد خبر : 1811637 | 01 اسفند 1400 ساعت 12:44 | 13.3K بازدید | 6 دیدگاه

عادت هر هفته محمد صلاح؛ یک رکورد تازه (عکس)

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول موفق به دستیابی به رکورد 150 گل با لباس مرسی سایدی ها شد.

عادت هر هفته محمد صلاح؛ یک رکورد تازه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته همه چیز به بهترین شکل ممکن برای لیورپول پیش رفت. آنها ابتدا در دیدار مقابل نوریچ دروازه خود را باز شده دیده و در ادامه سه بار موفق به گلزنی شدند تا به سه امتیاز  حساس این دیدار دست یابند. اما در ادامه منچسترسیتی در دیداری تماشایی و پرگل 2-3 مغلوب تاتنهام شد تا شانس قهرمانی در لیگ برتر دوباره برای لیورپول زنده شود. حالا مرسی سایدی ها در صورت پیروزی در دیدار عقب افتاده خود به فاصله سه امتیازی صدر جدول خواهند رسید.
در اواسط نیمه دوم و روی پاس بلند و تماشایی آلیسون بکر بود که محمد صلاح در مقابل دروازه نوریچ صاحب فرصت گلزنی شد و توانست گل دوم و برتری بخش تیمش را به ثمر برساند. اما این گل برای ستاره مصری طعم متفاوتی داشت و او باز هم موفق به رکوردشکنی شد.
محمد صلاح با گلزنی برابر نوریچ تبدیل به دهمین بازیکنی شد که 150 گل در تمام رقابت ها با لباس لیورپول به ثمر رسانده است. این ستاره مصری بعد از راجر هانت (با گلزنی در 226 مسابقه) به دومین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شد که با کمترین تعداد بازی (233 مسابقه) به این رکورد دست یافته است. همچنین دیروز برای سی‌امین بار هم محمد صلاح و هم سادیو مانه در یک بازی لیگ برتر برای لیورپول موفق به گلزنی شدند که این بیشترین تعداد گل یک زوج برای یک تیم در تاریخ این رقابت ها به شمار می آید.
 

1692936

 

1692937

 

1692938

دیدگاه‌ها