کد خبر : 1811639 | 01 اسفند 1400 ساعت 12:58 | 27.2K بازدید | 9 دیدگاه

سکانس تکراری؛

جشن دیوانه‌وار کونته- زانو زدن گواردیولا! (عکس)

گلزنی هری کین در دقیقه 95 مقابل منچسترسیتی، آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام را از خود بی‌خود کرد.

جشن دیوانه‌وار کونته- زانو زدن گواردیولا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قبول سه شکست در سه مسابقه پیاپی در لیگ برتر شرایط را برای آنتونیو کونته و تیمش بسیار دشوار ساخته بود. علیرغم شروع خوب در لیگ، اسپرز با سرمربی ایتالیایی و جدید خود در هفته های اخیر عملکرد چندان خوبی نداشته و انتقادات کم کم از آنتونیو کونته در حال شدت گرفتن بود، اما او به یک پیروزی بزرگ دست یافت.
تاتنهام دیشب در خانه منچسترسیتی صدرنشین بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. اما در نهایت و در شرایطی که اسپرز فاصله ای تا کسب پیروزی نداشت، VAR در دقایق پایانی یک پنالتی دیگر به سیتی اهدا کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود. در شرایطی که به نظر می رسید بازی رو به اتمام است، هری کین در دقیقه 95 ارسال هم‌تیمی‌اش را تبدیل به گل کرد تا پیروزی بزرگی در خانه سیتی برای تاتنهام رقم بخورد.
آنتونیو کونته که به شادی های هیجان انگیز و آتشین معروف است، بعد از گلزنی هری کین کنترل خود را از دست داد و با تمام وجود و فریادزنان به سمت نیمکت خود رفت. اما چند متر آنطرف تر پپ گواردیولا مغموم و ناراحت روی زمین زانو زده و مشغول تماشای جشن پیروزی رقیب شد. 
آنتونیو کونته در سال های اخیر پنج بار تیم های خود را برابر سیتی با گواردیولا رهبری کرده و سه بار به برتری دست یافته است. البته خود آنتونیو کونته پیش از شروع این دیدار به تمجید از سرمربی سیتی پرداخته و گواردیولا را بهترین سرمربی جهان فوتبال توصیف کرد.
تاتنهام پس از چلسی (2016-2017)، منچستریونایتد (2019-20) و وولوز (2019-20) تبدیل به چهارمین تیمی شد که منچسترسیتی تحت هدایت توسط پپ گواردیولا را در دو مسابقه رفت و برگشت مغلوب کرده است. جالب اینجاست چلسی نیز در آن مقطع تحت هدایت آنتونیو کونته، سرمربی فعلی تاتنهام بود.

1692940

 

1692941

 

1692942

دیدگاه‌ها