کد خبر : 1811641 | 01 اسفند 1400 ساعت 13:00 | 15.8K بازدید | 4 دیدگاه

تصمیم گیری در مورد آینده اسکوچیچ نیاز به زمان دارد؛

طباطبایی: سبک بازی نه از نتایج استقلال خوشحال باشیم

پیشکسوت استقلال و تیم ملی اتفاقات اخیر در فدراسیون فوتبال را یک نقطه عطف دانست.

طباطبایی: سبک بازی نه از نتایج استقلال خوشحال باشیم

به گزارش "ورزش سه"، هادی طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص اتفاقات اخیر فدراسیون فوتبال و عزل رئیس آن گفت: فدراسیون فوتبال یک اساسنامه دارد که باید طبق آن عمل کند. این اتفاق قاعدتا نیفتاده که اعضای هیئت رئیسه چنین تصمیمی گرفته اند. اینکه چه اتفاقی در طول یک سال رخ داده  باید در موردش صحبت کنیم چون صحبت و تفسیر زیاد است.

وی افزود: بحث من بحث شخص نیست متاسفانه در فوتبال ما همیشه آدم هایی که بر مسند کار می آمدند، می ماندند. بحث من روند کاری است، چه خوب و چه بد هرچقدر از طرف خانواده فوتبال در یکی دو دهه گذشته نقد صورت می گرفت هیچ اتفاقی نمی افتاد. یک هماهنگی بین خودشان وجود داشت که باعث می شد بدون توجه به خواسته های خانواده فوتبال به کارشان ادامه دهند. هیچ توجهی هم به نظرات اهالی فوتبال نمی شد ولی این دور اتفاق جدیدی افتاد. درون خودشان به این نتیجه رسیدند که باید تغییر ایجاد شود. این اتفاق یک نقطه عطف است و نشان داد که اگر کسی جایی مسئول باشد تضمینی برایش وجود ندارد که بتواند تا آخر راه برود. امیدوارم که این قضیه به خانواده فوتبال گسترش یابد و نظر آنها نیز اعمال شود. این می تواند فوتبال را به نتایج بهتری برساند.

طباطبایی با استقبال از حضور ماجدی در راس کار تاکید کرد: میرشاد ماجدی جزو کسانی است که با فوتبال بزرگ شده است. فوتبال را خوب می شناسد و روند را خوب طی کرده است. او در دوره های مختلف، جاهای متعددی کار کرده است. چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مدیر همیشه بوده و این دوره هم که به عنوان عضو هیئت رئیسه از نزدیک شاهد رفتارهای مدیریتی در فدراسیون بوده است. او فرد شایسته ای است و ما فوتبالی ها از انتخابش خوشحال هستیم. هر چقدر این دایره بزرگتر شود و فوتبالی های سالم و شاخص اضافه شوند به نفع این رشته خواهد بود. صرف شناخت فوتبال کافی نیست و باید مدیریت و برنامه ریزی را در نظر داشته باشیم. در این برهه که چنین اتفاقی رخ داده امیدوارم که میرشاد ماجدی موفق باشد. من هم هر کمکی نیاز باشد انجام می دهم. همه فوتبالی ها باید کمک کنند چون وقتی یک فوتبالی شکست می خورد یعنی کل فوتبال شکست خورده است. درد ما همیشه این بوده که چرا فوتبالی ها در مدیریت فوتبال نیستند. حالا فضایی به وجود آمده که باید کمک کنیم گسترده تر شود.

 

1680375

 

آینده اسکوچیچ پس از پایان کار عزیزی خادم موضوعی است که طباطبایی در مورد آن گفت: الان که خیلی نمی توانیم اظهار نظر کنیم. چند بازی باقی مانده و فرصت برنامه ریزی وجود دارد. ما هیچ اطلاعی از دیدگاه میرشاد ماجدی و هیئت رئیسه نداریم. یک مقدار با زمان باید جلو برویم تا راحت تر در مورد چنین موضوعی صحبت کنیم.

گلر اسبق آبی ها در مورد عملکرد استقلال و فرهاد مجیدی گفت: همه جای دنیا در فوتبال به دنبال کسب نتیجه هستند. یک جاهایی هم بحث توسعه فوتبال است. درست است که استقلال خوب و زیبا بازی نمی کند ولی خب نتیجه می گیرد. امیدوارم که این روند را تا آخر ادامه دهد. مهم این است که استقلال با ادامه روند خوب خود قهرمان شود. بعد از این سال ها که تیم و هوادارانش به خاطر ناملایمتی ها خیلی سختی کشیدند مهم قهرمان شدن تیم است. فعلا سبک بازی استقلال را کنار بگذاریم و از نتیجه گیری اش خوشحال باشیم.

طباطبایی در مورد عملکرد دو گلر استقلال و جدایی مظاهری گفت: هم رضایی و هم حسینی خیلی خوب بودند. یکی از دلایلی که خط دفاع استقلال خوب بوده عملکرد دروازه بانان این تیم است که گل های کمی خورده اند. رشید به هر دلیلی نتوانست در استقلال بازی کند و امیدوارم که در تیم جدیدش موفق باشد.

دیدگاه‌ها