کد خبر : 1811648 | 01 اسفند 1400 ساعت 13:51 | 29.2K بازدید | 8 دیدگاه

اعتراف نیمار؛ مثل گذشته مهم نیستیم!

نیمار، ستاره گلزن تیم ملی برزیل اعتراف کرد نتایج سلسائو مانند گذشته برای مردم این کشور از اهمیت بالایی برخوردار نیست.

اعتراف نیمار؛ مثل گذشته مهم نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل در ماه های اخیر نتایج درخشانی گرفته و در 15 بازی اول خود در مرحله مقدماتی جام جهانی شکست ناپذیر بوده است. بدین ترتیب شاگردان تیته با اقتدار به جام قطر 2022 صعود کرده و بی تردید یکی از مدعیان اصلی فتح عنوان قهرمانی محسوب می شوند. علیرغم شکست در فینال کوپا آمه ریکا برابر آرژانتین در خانه، سلسائو در سال های اخیر عملکرد خوبی از خود ارائه داده است.

1652723


اما نیمار، بهترین گلزن تیم ملی برزیل در سال های اخیر در مصاحبه ای مدعی شد هواداران سلسائو مانند گذشته از این تیم حمایت نمی کنند و انگار نتایج تیم ملی برای به خصوص نسل جوان اهمیتی ندارد. نیمار اذعان داشت بازیکنان تیم برزیل بابت این شرایط احساس ناامیدی می کنند.


نیمار گفت: "امروزه سلسائو از طرفداران تیم ملی برزیل بسیار فاصله گرفته و شرایط مانند گذشته نیست. البته من نمی دانم چگونه این اتفاق رخ داده است، اما در این دوران خیلی در مورد بازی های تیم ملی صحبت نمی شود و هواداران نسل جوان خیلی نگران نتایج سلسائو نیستند. در شرایطی زندگی می کنم که به بازیکنان تیم ملی برزیل هنگام حضور در میدان، خیلی احساس مهم بودن دست نمی دهد و بازی آنها برای این نسل چندان اهمیت ندارد که البته به نظر من این اتفاقی غم انگیز است."

دیدگاه‌ها