کد خبر : 1811668 | 01 اسفند 1400 ساعت 15:40 | 37.7K بازدید | 5 دیدگاه

اتفاق عجیب در منچستر

پس از شکست از تاتنهام، مادر ستاره‌ سیتی کتک خورد!

ساعاتی پس از شکست سیتی از تاتنهام حادثه ای عجیب برای فیل فودن و مادرش رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب در ورزشگاه اتحاد و در دیداری حساس با نتیجه 2-3 به تاتنهام باخت. بازی تا دقیقه 90 با برتری 1-2 تاتنهام دنبال می شد که داور با دخالت وی ای آر برای سیتی اعلام پنالتی کرد تا ریاض محرز کار را به تساوی بکشاند اما دو دقیقه قبل از اتمام هفت دقیقه وقت اضافه، هری کین گل دوم خود و سوم تاتنهام را به ثمر رساند تا به این ترتیب رقابت قهرمانی در لیگ برتر، بازهم داغ شود. لیورپول حالا در صورت پیروزی در بازی عقب افتاده خود، می تواند به سه امتیازی سیتی برسد.

 

 

1692993

 

1692994

 

 

ساعاتی پس از اتمام بازی، فیل فودن ستاره جوان سیتی همراه با مادر خود برای تماشای دیدار بوکس کل بروک و امیر خان راهی "AO ARENA" منچستر شد. قبل از شروع مسابقه و در راهروی سالن اما اتفاق عجیبی رخ داد. او در محاصره افرادی که به وی توهین می کردند قرار گرفت ولی با دخالت اطرافیانش وارد یکی از اتاق ها شد. 
 

1692992

 

این پایان ماجرا نبود چرا که مادر فودن که داخل اتاق بود، با حالت عصبانی خارج شد و فریاد زد چه کسی توهین کرد؟ او سپس به یکی از افراد نیز ضربه ای وارد کرد که در پاسخ با سیلی محکمی از سوی او روبرو شد. درگیری اما برای ثانیه هایی دیگر نیز ادامه پیدا کرد. 
 

این اولین بار نیست که مادر فیل فودن جنجال ساز می شود. سال گذشته انتشار ویدیویی از درگیری او با یک زن، بیرون یک می‌خانه، حاشیه‌ساز شده بود. مادر فودن آن زن را به شدت کتک زده بود و جای گازگرفتگی روی بدن او نیز مشهود بود.
 

1692995

 

مادر فودن هوادار سرسخت سیتی است ولی پدر او از دوست داران یونایتد است. فودن در یک مصاحبه گفته بود که در کودکی، هنگام دربی های شهر منچستر، فضای خانه شان بسیار پرتنش می شد.

دیدگاه‌ها