کد خبر : 1811669 | 01 اسفند 1400 ساعت 15:49 | 15.6K بازدید | 3 دیدگاه

حیرت مربی ایتالیایی از بی‌اعتنایی هویبرگ

وقتی آغوش مهربانانه کونته خالی ماند

در حالی‌که آنتونیو کونته برای برپایی جشن پیروزی بزرگ برابر منچسترسیتی دستانش را برای در آغوش گرفتن هویبرگ باز کرده بود، با بی اعتنایی این بازیکن شوکه شد.

وقتی آغوش مهربانانه کونته خالی ماند

به گزارش "ورزش سه"، پس از شادی وصف ناپذیر حاصل از پیروزی دراماتیک تاتنهام برابر منچسترسیتی، آنتونیو کونته در تمام لحظاتی که آغوشش را به روی پیر امیل هویبرگ باز کرده بود، نمی‌توانست باور کند که این بازیکن دانمارکی به آغوش باز او بی اعتنا باشد.

سرمربی ایتالیایی که تیمش موفق شده بود در لحظات مرگبار بازی در اتحاد با گل هری کین مقابل تیم گواردیولا به پیروزی برسد، به وضوح از تصمیم هویبرگ مبنی بر نادیده گرفتن آغوش او در جشن پیروزی و پس از سوت پایان بازی، کاملا متعجب شده بود.

در حالی‌که اسپرز تا دقیقه 89 با نتیجه دو بر یک پیش بود، ناگهان برخورد توپ به دستِ باز کریستین رومرو باعث شد آنتونی تیلور پس از بازبینی صحنه توسط VAR، یک خطای پنالتی به سود سیتی اعلام کند و ریاض محرز آن را به گل تساوی تبدیل کرد.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 90+5 ارسال دیان کولوسفسکی از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر هری کین همراه شد و او توانست نتیجه بازی را در آخرین ثانیه‌های بازی تغییر دهد و تاتنهام با یک پیروزی دراماتیک، 3 امتیاز مسابقه را از آن خود کند.

این یک پایان عاطفی برای یک مسابقه پر حادثه بود و پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی توسط آنتونی تیلور، آنتونیو کونته‌ی خوشحال قصد داشت تا از تک تک بازیکنانش پس از یک عملکرد جنگجویانه تقدیر و تشکر کند.

 

1692997

 

1692998

بهت و حیرت کونته از اینکه هویبرگ آغوش باز او را رد کرد.

 

سرمربی سابق چلسی و اینترمیلان در حالی‌که رایان سسنیون را در آغوش گرفته بود و در زمانی که دوربین های Sky Sports او را زیر نظر گرفته بودند، با یک ری اکشن عجیب و غیرمنتظره شکار شد.

چند ثانیه بعد از خوش و بش با سسنیون، کونته به سمت هافبک تیمش پیر-امیل هویبرگ رفت، اما در حالی‌که او دستانش را برای در آغوش گرفتن شاگردش باز کرده بود، ملی‌پوش دانمارکی به کونته پشت کرد و راهی رختکن شد و سرمربی ایتالیایی از این کار او حیرت زده شد.

همان‌طور که در فیلم این اتفاق واضح است، کونته پس از این حادثه خیلی خوشحال به نظر نمی‌رسید. البته ممکن است این اقدام هویبرگ کاملا تصادفی بوده باشد. او ممکن است قبل از ترک صحنه، کونته را ندیده باشد. اما طرفداران در رسانه‌های اجتماعی در مورد این لحظه غیرعادی نظرات دیگری دارند.

یکی از کاربران نوشت: "این وضعیت بسیار جالب است. چرا پیر همینطور از کونته دور می‌شود؟ شاید در پشت صحنه‌ها چیزی در حال رخ دادن است؟"

 

1692999

 

دیگری اظهار داشت: "چه مشکلی بین هویبرگ و کونته وجود دارد؟ من نگرانم..."

در اوایل این ماه، کونته از عملکرد هویبیرگ در جریان بازی لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون راضی نبود. در واقع، سرمربی ایتالیایی او را بعد از 58 دقیقه از زمین بازی بیرون کشید تا رودریگو بنتانکور، خرید جدید خود را در لیگ برتر بازی دهد.

به گفته آلاسدایر گلد خبرنگار اسپرز، کونته پس از اینکه هویبرگ چند پاس درهم و برهم زد، "از ناامیدی فریاد زد". این بازیکن سپس در بازی آخر هفته گذشته اسپرز مقابل وولوز از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد، اما نقش مهمی در پیروزی این تیم مقابل منچسترسیتی ایفا کرد.

دیدگاه‌ها