کد خبر : 1811693 | 01 اسفند 1400 ساعت 18:22 | 9K بازدید | 6 دیدگاه

فرار کاپیتان تحت فشار یونایتد از انتقادات (عکس)

هری مگوایر، کاپیتان و مدافع انگلیسی منچستریونایتد در اواسط نیمه اول دیدار مقابل لیدزیونایتد موفق به گلزنی شد.

فرار کاپیتان تحت فشار یونایتد از انتقادات (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در فصل جاری و به خصوص در خط دفاعی شرایط اصلا خوبی نداشته و به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. در راس این انتقادات نام هری مگوایر، گران فقیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال دیده می شود و شرایط به حدی برای این بازیکن انگلیسی بغرنج شده بود که حتی اخباری در مورد احتمال بازپس گیری بازوبند کاپیتانی از هری مگوایر و اهدای آن به کریستیانو رونالدو نیز منتشر شده بود.
اما منچستریونایتد امروز در الندرود مهمان لیدزیونایتد بوده و با تک گل هری مگوایر در دقیقه 34 پیش افتاده است. روی ارسال کرنر لوک شاو از سمت راست بود که این مدافع با جایگیری دقیق و بدون نیاز به پرش با ضربه سر دروازه لیدز را باز کرده و گل اول یونایتد را به ثمر رساند.
هری مگوایر به‌شدت در هفته‌های اخیر تحت فشار بود و جشن شادی بعد از گل این بازیکن نیز موید رهایی از این فشار بود. همچنین در ماه‌های اخیر اخباری در مورد اختلاف بین کریستیانو رونالدو و بازیکنان دوست با او، با باند انگلیسی یونایتد به سرکردگی هری مگوایر شنیده شده بود، اما رونالدو خیلی زود به جشن شادی بازیکنان تیم اضافه شده و به‌نوعی این شایعات را رد کرد. با توجه به پیروزی تاتنهام و آرسنال در هفته جاری، یونایتد به‌شدت به این سه امتیاز نیاز دارد و این اتفاق در پایان نیمه اول و با دو گل هری مگوایر و برونو فرناندز رخ داده است.

1693022

 

1693021

دیدگاه‌ها