کد خبر : 1811719 | 01 اسفند 1400 ساعت 20:18 | 11.3K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش کاپیتان یونایتد پیروزی پرگل برابر لیدز

هری مگوایر، کاپیتان منچستر یونایتد، از پیروزی پرگل این تیم برابر لیدزیونایتد ابراز خوشحالی کرد.

واکنش کاپیتان یونایتد پیروزی پرگل برابر لیدز

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد که طی هفته‌های گذشته روند پر نوسانی را تجربه کرده بود امروز مهمان لیدز یونایتد بود و نهایتا در یک بازی پر فراز و نشیب و جذاب موفق شد حریف خود را با نتیجه 4-2 شکست دهد تا جایگاه خود در رتبه چهارم جدول لیگ برتر انگلیس را تثبیت کرده باشد.

هری مگوایر، زننده یکی از گل‌های منچستر یونایتد، در بازی امروز در پایان مسابقه گفت: "قطعاً نیمه دوم را باید بهتر شروع می‌کردیم. طبیعی بود که آنها نیمه دوم را هجومی آغاز کنند اما گل اولی که به ثمر رساندند نیز با خوش شانسی حاصل شد. ما می‌دانستیم که بازی در اینجا چقدر دشوار است اما در عین حال از ویژگی‌های خود نیز برای آسیب رساندن به حریف آگاه بودیم."

 

1693090

 

مگوایر در ادامه گفت: "راستش را بخواهید ما در نیمه دوم واقعا بد عمل کردیم. ضربات ایستگاهی بخش بزرگی از بازی هستند و مطمئنا اگر ما بتوانیم از گوشه‌ها و اینگونه موقعیت‌ها گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، در جدول بالاتر خواهیم بود. شما می‌توانید فوتبال زیبایی بازی کنید اما این مسئله نیز در نوع خود اهمیت دارد و قسمت بزرگی از بازی محسوب می‌شود. ما بین دونیمه تاکید کردیم که باید در نیمه دوم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و همین کار را هم انجام دادیم."

دیدگاه‌ها