کد خبر : 1811721 | 01 اسفند 1400 ساعت 20:33 | 16.5K بازدید | 2 دیدگاه

اتحاد خود را نشان دادیم؛

مکالمه جالب رانگنیک با داور دیدار یا لیدز

رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد تاکید کرد تیمش در ادامه فصل باید مراقب امتیاز از دست دادن باشد.

مکالمه جالب رانگنیک با داور دیدار یا لیدز

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در الندرود خیلی سریع برتری 0-2 خود را با تساوی در اوایل نیمه دوم عوض کرد. اما در ادامه شاگردان رالف رانگنیک دو بار دیگر به گل رسیده و به سه امتیاز مهم این دیدار دست یافتند. رالف رانگنیک در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد یونایتد پرداخته و مدعی شد آنها بلوغ و اتحاد خود را در این دیدار ثابت کردند.
رالف رانگنیک گفت: "ما در این دیدار بلوغ و البته اتحاد تیمی خود را نشان دادیم و من در نهایت فکر می‌کنم کاملا شایسته پیروزی مقابل لیدز بودیم. فضای استادیوم عالی بود و ما گاهی اوقات سعی می‌کردیم اوضاع را آرام کنیم. من نیز وقتی در اواخر مسابقه به زمین رفتم نیز قصدم همین بود و نمی‌خواستم بازیکنان تیم هیچ کارت قرمزی دریافت کنند. 

1691470


نحوه واکنش ما در جریان مسابقه برایم مهم بود. آنطور که متوجه شدم یونایتد برای اولین بار از ماه آوریل روی کرنر موفق به گلزنی شد که این خوشحال کننده است. اگر قصد داریم در پایان فصل در بین چهار تیم برتر جدول لیگ قرار بگیریم، در ادامه مسیر دیگر نباید امتیازی از دست بدهیم.
من بعد از بازی در مورد تکل بازیکنان لیدز روی پای برونو فرناندز قبل از گل تساوی حریف و خطا بودن این صحنه با داور صحبت کردم. من به داور گفتم ما در آلمان برای خطا گرفتن این برخورد حتی به VAR هم نیاز نداریم و داور نیز با لحن شوخی گفت؛ گوش کن، به همین دلیل مجبور شدی به انگلیس بیایی.
درخشش پل پوگبا؟ او در نیمه اول خوب کار کرد و به‌عنوان یکی از دو بازیکن پست شماره هشت بازی کرد. اما پوگبا بعد از 60 دقیقه کمی خسته شده بود که البته پس از دوره طولانی دوری از میادین، چنین موضوعی طبیعی است. ما دو بازیکن پر انرژی به نام‌های فرد و النگا را وارد میدان کردیم."

دیدگاه‌ها