کد خبر : 1811739 | 01 اسفند 1400 ساعت 22:35 | 7.1K بازدید | 5 دیدگاه

اینتر ۰-۲ ساسولو؛ حال نراتزوری خوب نیست

اینتر با ارائه یک نمایش ضعیف با دو گل از ساسولو شکست خورد.

اینتر ۰-۲ ساسولو؛ حال نراتزوری خوب نیست

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که طی هفته‌های اخیر عملکرد پرنوسانی را از خود ارائه داده و خیلی نتایج خوبی کسب نکرده بود، امشب در چارچوب هفته بیست و ششم سری‌آ میزبان ساسولو بود که در پایان این دیدار با نتیجه 2-0 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

برخلاف انتظار این تیم مهمان بود که شروع بهتری داشت و در دقیقه 8 توانست گل برتری را به ثمر برساند. جیاکومو راسپادوری در مصافی تک به تک با دروازه اینتر موفق به گلزنی شد تا ساسولو با یک گل پیش بیفتد.

 

1693140

 

 

در دقیقه 16 اینتر می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه هاکان چالهان اوغلو با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه ساسولو به بیرون رفت. 

در کمال تعجب این ساسولو بود که توانست در دقیقه 27 به گل دوم دست پیدا کند‌. ارسال حامد ترائوره به روی دروازه با ضربه سر فوق العاده زیبای جانلوکا اسکاماکا همراه شد تا نتیجه 2-0 شود‌.

در دقیقه 31 اینتر تا آستانه باز کردن دروازه ساسولو پیش رفت اما واکنش فوق العاده دروازه‌بان این تیم مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

 

1693141

 

در دقیقه 38 ساسولو می‌توانست گل سوم را هم وارد دروازه اینتر کند اما ضربه دومنیکو براردی با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد تا نراتزوری همچنان در بازی بماند.

در ادامه نیمه اول نیز اینتر تلاش زیادی برای جبران یکی از گل‌ها انجام داد اما در این امر ناکام بود تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان دو گل به سود ساسولو خاتمه پیدا کند.

در دقیقه 58 ادین ژکو می‌توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما این بازیکن در مصافی تک به تک مغلوب دروازه‌بان ساسولو شد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

 

1693142

 

در حالی‌که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد اینتر توانست یکی از گل‌های خورده را توسط استفان دی‌فرای جبران کند اما به دلیل خطای هند بازیکن اینتر این گل مردود اعلام شد تا بازی با همان نتیجه 2-0 تمام شود.

دیدگاه‌ها