کد خبر : 1811742 | 01 اسفند 1400 ساعت 23:28 | 10.8K بازدید | 3 دیدگاه

اینزاگی: با این رویکرد نمی‌توان فاتح اسکودتو شد

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است که تیمش در بازی امروز برابر ساسولو رویکرد اشتباهی داشته است.

اینزاگی: با این رویکرد نمی‌توان فاتح اسکودتو شد

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به توقف میلان در بازی شب گذشته، اینتر امیدوار بود با پیروزی در دیدار امشب خود مقابل ساسولو به صدر جدول رقابت‌های سری آ بازگردد اما شاگردان سیمونه اینزاگی بعد از ارائه یک نمایش ناامید کننده با دو گل از حریف خود شکست خوردند تا روند بد آنها طی هفته های اخیر ادامه پیدا کند.

سیمونه اینزاگی در پایان بازی گفت: "من از رویکرد تیم بسیار عصبانی هستم زیرا ما سه روز از بازی چهارشنبه گذشته بودیم و در مورد این موضوع صحبت کردیم که ساسولو، میلان و یوونتوس را شکست داده است، آنها فوتبال فوق‌العاده‌ای بازی می‌کنند و اینکه ما باید کاملاً محتاط باشیم. ما سعی کردیم در نیمه دوم شرایط را تغییر دهیم. موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما بدشانس بودیم ولی همچنان این واقعیت وجود دارد که باید رویکرد متفاوتی داشته باشیم. ما شرایط را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد، می دانیم که 13 بازی باقی مانده است، همه ما اینجا هستیم و می خواهیم رو به جلو ادامه دهیم. واقعیت این است که تیمی که می‌خواهد اسکودتو را به دست آورد، نمی‌تواند مانند امروز رویکرد اشتباهی داشته باشد."

 

1693153

 

اینزاگی در ادامه گفت: "ما باید تحلیل کنیم که امروز چه اشتباهی رخ داده است. چهار روز بعد یک مسابقه دیگر داریم، ما می دانیم که به طور مداوم بازی می کنیم و باید قوی تر از غیبت ها، محرومیت ها، مصدومیت ها، شکست ها و همه چیز باشیم."

ادامه روند ناکامی لائوتارو مارتینز در گلزنی: "فکر نمی‌کنم نگرانی وجود داشته باشد، قهرمانان بزرگ به این بازی‌ها عادت کرده‌اند. فکر می کنم که مشکل خستگی جسمی و روحی بود. من و کادرم در این هفته سعی کردیم که روی بازیکنان تمرکز کنیم اما دو گل زودهنگام دریافت کردیم که اصولاً این اتفاق برای مان نمی افتد. ما هنوز هم بهترین خط حمله را در سری‌آ داریم و به زودی به روند گلزنی باز خواهیم گشت. وقتی مهاجم هستی و گل نمی‌زنی فقط باید آرام باشی، گل ها هم خواهند رسید."

 

1693154

دیدگاه‌ها