کد خبر : 1811771 | 02 اسفند 1400 ساعت 09:53 | 4.9K بازدید | 3 دیدگاه

آرتتا: اودگارد می‌تواند کاپیتان آرسنال باشد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از مارتین اودگارد به عنوان کاپیتان آینده این باشگاه نام برد.

آرتتا: اودگارد می‌تواند کاپیتان آرسنال باشد

به گزارش "ورزش سه"، به بازو بستن بازوبند کاپیتانی آرسنال به معضلی جدی در سال‌های اخیر تبدیل شده و به نظر می‌رسد که این تیم در انتخاب کاپیتان درست به مشکل خورده است. 
توپچی‌ها در حال حاضر کاپیتان دائمی ندارند، چرا که این عنوان پیش از انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ به بارسلونا به دلایل انضباطی از این بازیکن گرفته شده بود. 
الکساندر لاکازت پس از اوبامیانگ این بازوبند را به بازو بسته بود و پس از تعویض او در در دیدار روز شنبه، این کیه‌ران تیرنی بود که به عنوان کاپیتان آرسنال در زمین بازی حضور داشت. 
آرتتا پس از پیروزی 1-2 برابر برنتفورد درباره کاپیتان احتمالی آینده آرسنال به خبرنگاران گفت:« مارتین تمامی ویژگی‌های کاپیتان شدن را دارد. من با سرمربی تیم ملی نروژ هم درباره او صحبت کرده‌ام و آنها بسیار از او تمجید کردند.»

 

1693228


این سرمربی اسپانیایی با اشاره به رفتارهای خوب او در بیرون از زمین در کنار درخششی که در زمین دارد اضافه کرد:« او همیشه با روی خوش در رختکن حضور دارد و همه  دوستش دارند. او مردی دوست داشتنی و فروتن است و همیشه همینطور رفتار می‌کند. این امری کاملا طیبیعی برای اوست و اتفاقی است که رخ خواهد داد.»
اودگارد در ابتدا به صورت قرضی از رئال مادرید به آرسنال ملحق شد و با نمایش خوبی که در این تیم ارائه کرد مدیران این باشگاه را مجاب کرد که او را به صورت دائمی از رئال مادرید خریداری کنند. 
این بازیکن در 23 سالگی موفق شده به یکی از اعضای کلیدی تیم آرتتا تبدیل شود و نقش مهمی را برای این مربی در طول فصل جاری ایفا کرده است.

دیدگاه‌ها