کد خبر : 1811774 | 02 اسفند 1400 ساعت 10:11 | 15.5K بازدید | 6 دیدگاه

پیش بینی اسکوچیچ درست از آب در آمد

تاثیرگذاری طارمی در سی و پنج درصد از گلهای پورتو

با خلق گل از سوی مهدی طارمی و ضربه تمام کننده اوانیلسون پورتو مصاف با موریرنسی را یک بر صفر به سود خود به پایان برد تا در پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر پرتغال 63 امتیازی شود.

تاثیرگذاری طارمی در سی و پنج درصد از گلهای پورتو

به گزارش "ورزش سه"، پورتو هفته به هفته به قهرمانی در لیگ برتر پرتغال نزدیک می شود؛ به خصوص که اکنون 6 امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول یعنی اسپورتینگ ایجاد کرده است. اما مهدی طارمی در بازی با موریرنسی هشتمین پاس گل خود را در فصل جاری بازی ها ثبت کرد. او 12 گل هم به ثمر رسانده و به عبارت ساده تر در 20 گل پورتو در فصل جاری لیگ برتر پرتغال تاثیر مستقیم داشته است. یعنی بیش از یک سوم از گل های تیم پورتو. به این خاطر که این تیم در 23 هفته سپری شده از مسابقات 58 گل به ثمر رسانده. دو گل کمتر از تیم بنفیکا که با 60 گل زده تهاجمی ترین تیم لیگ برتر پرتغال به حساب می آید.

در جدول گل زنان لیگ برتر پرتغال داورین مهاجم بنفیکا با 18 گل زده در صدر قرار دارد. مهدی طارمی با 12 گل زده به همراه فران ناوارو مهاجم ژیل ویسنته نفر چهارم گل زنان لیگ برتر پرتغال است. اما در جدول پاس گل ها رافا سیلوا بازیکن تیم بنفیکا با خلق 15 موقعیت گل نفر اول است. همان طور که اشاره شد مهدی طارمی تا به این جای کار 8 موقعیت گل خلق کرده و از این حیثت پنجم است اما می توان از او به عنوان تاثیر گذارترین بازیکن پورتو یاد کرد و حتی لیگ برتر پرتغال.

به این خاطر که او تا کنون در 20 گل پورتو در فصل جاری لیگ برتر پرتغال نقش داشته است. یعنی بیش از یک سوم از گل های پورتو. به واقع مسبب 34.48 درصد از گل های پورتو در فصل جاری لیگ برتر پرتغال مهدی طارمی بوده است.

 

1693231

دیدگاه‌ها