کد خبر : 1811779 | 02 اسفند 1400 ساعت 10:23 | 13.3K بازدید | 1 دیدگاه

پیشنهاد جدید یوونتوس به دیبالا: حذف مدیر برنامه!

باشگاه یوونتوس پیشنهاد جدیدی را به پائولو دیبالا ارائه داده که باعث رویارویی این بازیکن با مدیربرنامه‌اش خواهد شد.

پیشنهاد جدید یوونتوس به دیبالا: حذف مدیر برنامه!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیبالا با یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن نیز هنوز به نتیجه نرسیده است. 
پیش از این بسیاری از منابع خبری ایتالیایی مدعی شده بودند که توافق بین دو طرف برای امضای این قرارداد انجام شده اما مدیران یوونتوس با توجه به شرایط فیزیکی این بازیکن و مصدومیت‌های متعدد او در این فصل تصمیم به کاهش مبلغ دستمزدی گرفتند که روی آن توافق کرده بودند. 
همین موضوع عصبانیت و ناراحتی دیبالا و مدیر برنامه او را به دنبال داشت و آنها حاضر نشدند پیشنهاد جدید با دستمزد پایین‌تر را قبول کنند. 

 

1690502


این شرایط ماه‌هاست که ادامه پیدا کرده و حتی بسیاری ادعا کرده بودند که با توجه به مصدومیت و شرایط فیزیکی این بازیکن آرژانتینی، مدیران یوونتوس دیگر علاقه چندانی هم به تمدید قرارداد این بازیکن از خود نشان نمی‌دهند. 
حالا کالچومرکاتو اعلام کرده که یوونتوس پیشنهاد جدیدی را به دیبالا و مدیر برنامه او ارائه کرده است. آنها آماده هستند تا بار دیگر به توافق اولیه پرداخت دستمزد هشت میلیون یورویی به علاوه پاداش مشخص برگردند اما این اتفاق تنها در صورتی رخ می‌دهد که مدیر برنامه او از دریافت کمیسیون چشم‌پوشی کند. 
مدیران یووه با این کار عملا این بازیکن را مقابل مدیر برنامه‌اش قرار دادند و امیدوار هستند که با توجه به علاقه دیبالا به ادامه حضور در تورین بتوانند رضایت این بازیکن را برای امضای قرارداد جدید جلب کنند.

دیدگاه‌ها