کد خبر : 1811792 | 02 اسفند 1400 ساعت 11:23 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

حمایت ستاره دورتموند از جیدون سانچو (عکس)

جود بلینگام، ستاره دورتموند، با انتشار توییتی از جیدون سانچو که پیش از این با او هم تیمی بود حمایت کرد.

حمایت ستاره دورتموند از جیدون سانچو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از یک سال تلاش در تابستان گذشته موفق شد جیدون سانچو را از بروسیا دورتموند به خدمت بگیرد. 
با این حال انتقال این بازیکن انگلیسی به اولدترافورد آنطور که انتظار می‌رفت موفقیت‌آمیز نبود و این بازیکن در هفته‌های ابتدایی به تن کردن پیراهن یونایتد نتوانست درخشش خود در بوندسلیگا را در این تیم تکرار کند. 
با این حال برکناری اوله گونار سولسشر و حضور رالف رانگنیک روی نیمکت این تیم باعث شد که او بار دیگر در آستانه بازگشت به روزهای اوجش قرار بگیرد و عملکرد خوبی در ترکیب یونایتد از خود به نمایش بگذارد. 
این بازیکن 21 ساله با دو پاس گلی که در بازی روز یکشنبه برابر لیدز یونایتد ارسال کرده مورد تشویق و تحسین هواداران قرار گرفت و جود بلینگام نیز پس از آن به حمایت از این بازیکن پرداخت. 

 

1693263


ستاره جوان دورتموند در روزی که این تیم نیز توانست با شش گل برابر بروسیا مونشن گلادباخ به پیروزی برسد، در حمایت از جیدون سانچو توییتی را در توییتر منتشر کرد. 
سانچو با تبریک پیروزی دورتموند خطاب به بلینگام نوشت:« برادر من، به نابود کردن تیم‌ها در آنجا ادامه بده. من به تو افتخار می‌کنم برادر من!»
جود بلینگام نیز با اشاره به روزهای سختی که سانچو در ابتدای فصل در لیگ برتر سپری کرده بود در پاسخ به او نوشت:« با عشق زیاد، تو همیشه برادر من می‌مانی. همینطور به همه ثابت کن که  درباره تو اشتباه می‌کنند.»

دیدگاه‌ها