کد خبر : 1811804 | 02 اسفند 1400 ساعت 12:10 | 14.9K بازدید | 5 دیدگاه

تمجید ژاوی از دِست: او عالی بازی می‌کند

ژاوی ، سرمربی بارسلونا، پس از پیروزی برابر والنسیا به تمجید از عملکرد سرجینیو دِست پرداخت.

تمجید ژاوی از دِست: او عالی بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لالیگا به مصاف والنسیا رفته و موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
سرجینیو دِست در جریان این بازی توانست توجه ژاوی را جلب کرده و بار دیگر به ترکیب اصلی این تیم برگردد.
این بازیکن آمریکایی موفق شد در غیاب بسیاری از مدافعان بارسا که به دلیل مصدومیت یا محرومیت قادر به همراهی این تیم نبودند عملکرد قابل قبولی را در زمین بازی از خود به نمایش بگذارد. 

 

1584286


همین موضوع باعث شد که ژاوی پس از سوت پایان بازی و در گفتگو با خبرنگاران به تمجید از عملکرد او بپردازد. این سرمربی کاتالان در این باره گفت:« سرجینیو دِست بازی درخشانی را به نمایش گذاشت. من از پیشرفت او بسیار راضی هستم. وقتی ما به اینجا آمدیم، او خیلی خوب بازی نمی‌کرد و حالا با و بدون توپ عملکرد خوبی دارد.»
این اظهارات در حالی مطرح شده که گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره احتمال جدایی دِست از بارسا در ماه ژانویه مطرح شده بود اما او تصمیم گرفت در نوکمپ مانده و برای بازگشت به ترکیب اصلی تلاش کند. امری که به نظر می‌رسد در آن موفق بوده و توانسته اعتماد ژاوی را جلب کند. 
او در دیدار برابر ناپولی در چارچوب رقابت‌های لیگ اروپا نیز به میدان رفت و نمایش خوبی داشت و حالا با این بازی در دیدار برابر والنسیا در واقع ژاوی را تحت فشار گذاشته که در بازی برگشت برابر ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا بار دیگر او را به زمین بفرستد.

دیدگاه‌ها