کد خبر : 1811821 | 02 اسفند 1400 ساعت 13:24 | 3.7K بازدید | 2 دیدگاه

احتمال محرومیت مورینیو به دلیل توهین به داور

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، ممکن است به اتهام توهین به داور با محرومیت‌هایی روبرو شود.

احتمال محرومیت مورینیو به دلیل توهین به داور

به گزارش "ورزش سه"، رم روز شنبه در چارچوب رقابت‌های لیگ ایتالیا به مصاف هلاس ورونا رفت و با تساوی 2-2 متوقف شد. مورینیو در نیمه دوم این بازی از سوی داور با کارت قرمز روبرو شد. 
رم در حالی در این بازی به تساوی رسید که ابتدا با دو گل از حریف عقب افتاده بود اما موفق شد این دو گل را جبران کند. با این حال مورینیو در وقت‌های تلف شده با دستش ژست تلفن را خطاب به داور نشان داد و همین باعث شد از روی نیمکت اخراج شود. 
روزنامه استامپا حالا مدعی شده که مورینیو به داور این بازی اتهام همکاری با یوونتوس را زده و ممکن است دو تا سه جلسه محروم شود. 

 

1692873


به گفته این روزنامه، سرمربی رم خطاب به داور بازی گفته:« آنها تو را از قصد به اینجا فرستاده‌اند، یوونتوس تو را به اینجا فرستاده است.»
یوونتوس و رم دو رقیب جدی برای قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا هستند تا بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورند. بیانکونری در حال حاضر شش امتیاز بیشتر از رم به دست آورده است. 
آلبرتو، برادر داور این بازی، در هشت سال گذشته در یوونتوس مشغول به کار بوده و در حال حاضر مسئول درآمد ورزشگاه این باشگاه است. 
پایرتو، داور 37 ساله این دیدار، نیز یکی از باتجربه‌ترین داورهای حاضر در لیگ ایتالیاست که قضاوت 92 بازی را برعهده داشته و سپتامبر سال گذشته میلادی به عنوان داور بین المللی انتخاب شد.

دیدگاه‌ها