کد خبر : 1811825 | 02 اسفند 1400 ساعت 14:08 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت سراجی چگونه بخشیده شد؟

نقش ویژه مدیرعامل پیکان در عزل عزیزی خادم!

مدیرعامل جدید باشگاه پیکان هم در عزل شهاب عزیزی خادم نقش مهمی را ایفا کرد.

نقش ویژه مدیرعامل پیکان در عزل عزیزی خادم!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جالبی که درباره عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال افتاد، مربوط به عفو مهرداد سراجی توسط کمیته استیناف بود. سراجی که در روزهای آخر مدیریت عزیزی خادم توسط کمیته اخلاق فدراسیون محروم شده بود، حق رای دادن در هیات رییسه را نداشت اما با اقداماتی که انجام شد، او توانست در جلسه هیات رییسه حضور یابد و رای موافق با عزل عزیزی خادم را بدهد.


بهانه فدراسیون فوتبال برای محرومیت سراجی شکایتی بود که از زمان مدیریت گذشته باشگاه پیکان از این مدیر شده بود. بعد از تغییر مدیریت باشگاه پیکان و حضور امیر عطابخش در راس این باشگاه اما یکی از اولین اقدامات او پس گرفتن شکایت باشگاه تحت مدیریتش از سراجی بود.

عطابخش با پس گرفتن شکایتش از سراجی به نوعی بهانه را از فدراسیون‌نشین‌ها گرفت و به کمیته استیناف این امکان را داد تا مدیرعامل پیشین سایپا را تبرئه کند و پرونده محرومیتش بسته شود.


به این ترتیب مدیرعامل باشگاه پیکان نقشی مهم در عزل عزیزی خادم داشت؛ جالب اینکه اگر عزیزی خادم در سمتش باقی می‌ماند شاید این مساله تبعات زیادی برای او به همراه داشت اما او پای تصمیمش ایستاد و عامل لغو محرومیت سراجی شد.

دیدگاه‌ها