کد خبر : 1811851 | 02 اسفند 1400 ساعت 16:45 | 19.4K بازدید | 14 دیدگاه

باشگاه باید یک مهاجم شش‌دانگ بخرد

درخشان: پرسپولیس برای قهرمانی باید استقلال را ببرد

حمید درخشان معتقد است برکناری عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال نشان دهنده عملکرد خوب و دقیق هیئت‌رئیسه است.

درخشان: پرسپولیس برای قهرمانی باید استقلال را ببرد

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی با خبرنگار ما درباره عملکرد این تیم در بازی با آلومینیوم عنوان کرد: به نسبت بازی قبلی که پرسپولیس مقابل آلومینیوم داشت، این بازی، بازی بدی نبود. شرایط خیلی ایده‌آلی نبود اما چیز مهم برای پرسپولیس این بود که در درجه اول سه امتیاز این بازی را بگیرد و بعد از آن به روند خودش برای تعقیب استقلال در صدر جدول ادامه بدهد.

او ادامه داد: پرسپولیس در این بازی برای رسیدن به گل از اشتباهات حریف استفاده خوبی کرد؛ مهم گرفتن سه امتیاز بازی و همچنین بازی خوب خط هافبک پرسپولیس بود. از طرفی خط دفاعی پرسپولیس هم به نسبت بازی‌های گذشته بهتر بازی کرد. باید به این موضوع هم اشاره کرد که دفاع پرسپولیس با اضافه شدن سید جلال ثبات بهتری پیدا کرد و از طرفی حفظ گل و نتیجه بازی برای پرسپولیس اولویت بود که این هم به‌خوبی انجام شد و در نهایت سه امتیاز بازی را گرفت تا همچنان مدعی باشد.

درخشان در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: پرسپولیس مشکلات زیادی داشت و مسائلی مثل تغییر مدیرعامل و مشکلات مالی، دست پرسپولیس را برای نقل و انتقالات بسته بود. اما در نهایت دو بازیکن جذب شدند که رامین می‌تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند و احمد گوهری هم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. در مجموع این تعداد کم خرید نمی‌تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند اما با این وجود امیدوارم پرسپولیس بتواند به خوبی از داشته‌هایش استفاده کند و کسانی هم که هستند بتوانند به پرسپولیس کمک کنند.

او با تاکید بر نیاز این تیم برای جدب مهاجم خارجی بیان کرد: پرسپولیس نیاز شدیدی به جذب مهاجم خارجی دارد چون در آن پست واقعا احتیاج به بازیکن است. از این مساله بگذریم که در بازی ها جسته و گریخته اتفاقاتی رخ می‌دهد و پرسپولیس به گل می‌رسد. پرسپولیس به یک بازیکن شش‌دانگ در خط جلو نیاز دارد تا بتواند به تیم کمک کند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد حامد پاکدل که در بازی به‌عنوان بازیکن تعویضی موفق به زدن گل شده، اظهار داشت: حامد پاکدل در سه بازی خوب بوده اما این بازیکنان نباید فراموش کنند در چه تیمی بازی می‌کنند. پرسپولیس تیم بزرگی است و هر بازیکنی وارد زمین می‌شود باید به نحو احسن وظیفه خودش را انجام بدهد و حتی باید فراتر از چیزی که ما می‌بینیم باشد. این برای ما کافی نیست و چنین بازیکنانی باید بیشتر توان بگذارند و بیشتر تلاش کنند تا بتوانند به‌عنوان بازکین فیکس به پرسپولیس کمک کنند. اینکه در یک مقعطی به پرسپولیس کمک کرده کافی نیست. بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید باید تلاشش را مضاعف کند تا بتواند به تیم کمک کند‌.

او با اشاره به اختلاف سه امتیازی پرسپولیس و استقلال در صدر جدول گفت: با شرایط فعلی شانس پرسپولیس برای قهرمانی زمانی قطعی می‌شود که بازی رو در رو مقابل استقلال ببرد و بعد از آن بازی هایش را به خوبی پشت سر بگذارد تا به قهرمانی برسد؛ لازمه قهرمانی پرسپولیس برد در بازی رو در رو مقابل استقلال است.

درخشان همچنین با انتقاد از وضعیت نامشخص سربازی دو بازیکن استقلال بیان کرد: در دوره ما همه بازیکنان سرباز به تیم‌های نظامی می‌رفتند. در یک دوره‌ای در پرسپولیس رضا عابدیان سرباز بود و متاسفانه ما را جریمه کردند و از قهرمانی دور شدیم. الان هم نباید هیچ استثنایی قائل شوند و باید طبق قانوت و مقررات برخورد کند. همانطور که در سال‌های اخیر عالیشاه و احمد نوراللهی را به تراکتور فرستادند و اجازه ندادند در پرسپولیس بمانند، الان هم این بازیکنان حق ندارند در استقلال بمانند و یا باید در تیم نظامی بازی کنند و یا به سربازی بروند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اتفاقات رخ داده در فدراسیون فوتبال و عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون گفت: اعضای هیئت رئیسه خیلی در این موضوع ریز شدند و از این بابت خوشحالیم که به کار رئیس فدراسیون نظارت کرده و توانسته ایرادات کار او را بگیرد و بر اساس این اشکالات ایشان را عزل کردند. این باعث خوشحالی است که برای اولین بار اعضای هیئت رئیسه نشان دادند که چه وظیفه‌ای دارند و در چه کاری باید دخالت کنند و چه چیزی را کنترل کنند. بسیار پسندیده بود که اعضای آنها این کار را انجام دادند و نگذاشتند رئیس فدراسیون هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد و این نشان دهنده این است که نظارت بر کار او داشتند.


او با اشاره به انتخاب میرشاد ماجدی به‌عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال عنوان کرد: هیئت‌رئیسه آقای ماجدی را با بینش و آگاهی بسیار خوبی به‌عنوان سرپرست جدید انتخاب کردند به این دلیل که فردی از مجمع را انتخاب کردند که نسبت به بقیه فوتبالی‌تر است، خودش فوتبالیست بوده، سالها در فدراسیون کار کرده، به زبان خارجی مسلط است و از همه مهم‌تر به تمام مشکلات فوتبال واقف است و به نظر من عزیزان در انتخاب ایشان دقت عمل خوبی داشتند و انتخاب ایشان هم کار درستی بوده است.

درخشان در پایان در واکنش به اینکه برخی می‌گویند ممکن است ماجدی نگاه رنگی داشته باشد گفت: من به‌عنوان پیشکسوت پرسپولیس مطمئن هستم ایشان چنین نگاهی نخواهند داشت چون در جایگاهی نشسته که باید نگاه ملی داشته باشد و برای فوتبال این کشور تلاش بیشتری کند و اگر خدایی نکرده نگاهی به قرمز و آبی داشته باشند کار درستی نیست. من مطمئنم نگاه ایشان اینطور نیست و نه قرمز هستند و نه آبی و فقط نگاه ملی دارند.

دیدگاه‌ها