کد خبر : 1811853 | 02 اسفند 1400 ساعت 17:13 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پارس جنوبی 1 - مس شهربابک 1

لیگ یک/ طوفان چهار دقیقه‌ای در جم

دو تیم پارس جنوبی و مس شهربابک در لحظات پایانی بازی به تساوی یک بر یک رسیدند.

لیگ یک/ طوفان چهار دقیقه‌ای در جم

به گزارش "ورزش سه"، از امروز مسابقات دور برگشت لیگ آزادگان شروع شد و در چارچوب هفته هجدهم پارس جنوبی در ورزشگاه تختی جم از مس شهر بابک میزبانی کرد.

با توجه به اینکه دو تیم امتیازات تقریبا یکسانی داشتند این مسابقه از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود و پیروزی در این دیدار می‌توانست باعث صعود در جدول رده‌بندی برای تیم برنده شود.

تا دقایق پایانی بازی تلاش‌های دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت اما در دقیقه 88 پارس جنوبی که با استفاده از امتیاز میزبانی در طول بازی موقعیت‌های خوبی را خلق کرده بود توانست دروازه مسی‌ها را باز کند. این گل توسط سامان محرابی‌زاده به ثمر رسید.

اما مس شهربابک که نمی‌خواست دست خالی جم را ترک کند پس از دریافت گل فشار زیادی اورد و در وقت‌های اضافه صاحب ضربه پنالتی شد و رسول بهاروندی برای نارنجی پوشان در دقیقه 90+2 از روی نقطه پنالتی گل زد تا بازی به تساوی کشیده شود.

این مسابقه که در دقایق پایانی جذاب‌تر شده بود در نهایت با نتیجه یک-یک پایان یافت. پارس جنوبی با احتساب این امتیاز، 27 امتیازی شد و در رده ششم جای گرفت. مس شهر بابک نیز که یک امتیاز ارزشمند را کسب کرد با 26 امتیاز تا پایان این هفته پس از خوشه طلایی در رده هشتم قرار دارد.

دیدگاه‌ها