کد خبر : 1811880 | 02 اسفند 1400 ساعت 20:23 | 35.8K بازدید | 16 دیدگاه

باخت سنگین الاهلی در بازی سرنوشت‌ساز لیگ؛

قهرمانی السد در روز اخراج کنعانی‌زادگان!

شاگردان خاوی گارسیا پس از برتری پرگل برابر الاهلی دوحه قهرمانی خود در لیگ ستارگان قطر را مسجل کردند.

قهرمانی السد در روز اخراج کنعانی‌زادگان!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الاهلی در حالی که مثل تمام بازی‌های این فصل محمدحسین کنعانی‌زادگان را در ترکیب و خط دفاعی خود داشت، در استادیوم حمد بن خلیفه به مصاف السد صدرنشین رفت.

السدی ها که با برتری در این دیدار می‌توانستند قهرمانی خود در لیگ ستارگان قطر را قطعی کنند، شروعی توفانی داشتند و در دقیقه دهم روی حرکت سریع و پاس در عرض علی اسدالله و شوت فنی اکرم عفیف موفق دروازه تیم میزبان را برای اولین بار باز کنند.

این شروع عنابی پوشان نشان از یک بازی پرگل داشت و با بازی سریع و حساب شده السدی ها چیزی نمانده بود تا دقایقی پس از به ثمر رساندن گل اول برای دومین بار دروازه تیم الاهلی فروبریزد که با هوشیاری مدافع ملی پوش ایرانی تیم میزبان این اتفاق نیفتاد. محمد حسین کنعانی زادگان در دقایقی که حسن الهیدوس و همبازیانش راه دروازه تیم حریف را در پیش گرفته بودند دو، سه بار با حضور و البته دفع به موقع توپ آن هم از روی خط دروازه مانع گل خوردن تیم خود شد، اتفاقی که در نهایت در دقیقه بیست و ششم بازی و پس از اخراج او افتاد.

1693406

 

شاگردان گارسیا در دقیقه بیست و پنجم بازی در آستانه زدن دومین گل بودند که کنعانی‌زادگان توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید، اما در ریباند شوت عبدالکریم حسن در حالی که درآستانه ورود به دروازه بود، با دخالت و برخورد توپ به دست و کمر مدافع ایرانی الاهلی تبدیل به گل نشد که داور پس از بازبینی ویدئویی صحنه، دستور به اخراج مستقیم کنعانی داد. این اخراج در حالی اتفاق افتاد که مدافع ایرانی تیم الاهلی روز بسیار خوبی را پشت سر می گذاشت و با رهبری خط دفاعی تیم به دنبال خنثی کردن حملات تند و تیز السدی ها در دقایق میانی نیمه اول بود اما شانس با کنعانی زادگان یار نبود و به این ترتیب حرکت او برای دفع توپ یک پنالتی برای حریف و یک کارت قرمز برای او به دنبال داشت.

1693431

 

1693432

 

1693433

 

1693434

 

1693435
1693436

 

1693437

 

در هر صورت پنالتی گرفته شده برای السد، گل دوم این تیم را به دنبال داشت چرا که حسن الهیدوس با فریب دروازه‌بان الاهلی توپ را وارد دروازه حریف کرد و پس از آن هم السد که یکی از بهترین های تیم الاهلی را اخراج شده می دید سه گل دیگر تا پایان نیمه اول توسط بوعلام خوخی، سانتی کازورلا و بغداد بونجاح به ثمر رساند.

پس از آغاز نیمه دوم و تا دقیقه ۶۱ الاهلی دو گل از پنج گل خورده را جبران کرد، اما السد دوباره بازی را در دست گرفت و سه بار دیگر توسط آندره آیو(۲ بار) و یوسف عبدالرزاق به گل رسید تا با یک پیروزی پُر گل برای قطعی کردن قهرمانی‌اش در لیگ ستارگان قطر جشن بگیرد.

یاران کنعانی‌زادگان با شکست سنگین ۸ بر ۲ در مسابقه امشب مقابل السد، ۲۷ امتیازی و در رتبه هفتم جدول لیگ ستارگان قطر ماندند و نتوانستند صعود یک پله‌ای داشته باشند. تیم السد نیز که یک مسابقه معوقه در این فصل دارد، با برد پُر گل در بازی امشب مقابل الاهلی توانست در فاصله ۴ دیدارش مانده تا پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ ستارگان قطر، قهرمانی خود در این رقابت‌ها را قطعی کند.

 

1693407

دیدگاه‌ها