کد خبر : 1811922 | 03 اسفند 1400 ساعت 11:16 | 29.3K بازدید | 3 دیدگاه

اکرم عفیف بهترین وینگر آسیا؟

السد با این ستاره ویرانگر است (عکس)

هافبک همه کاره السدی ها قطعا مهمترین بازیکن این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ ستارگان قطر بود.

السد با این ستاره ویرانگر است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عصر روز گذشته و از بازی های هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم السد موفق شد با برتری پرگل ۸ بر ۲ از سد الاهلی بگذرد و قهرمانی خود در این دوره از رقابت‌ها را مسجل کند. این در حالی است که سه هفته تا پایان بازی های لیگ ستارگان قطر باقی مانده و البته السدی ها یک بازی کمتر از سایر تیم ها دارند.

هرچند شاگردان سابق ژاوی هرناندز و فعلی خاوی گارسیا موفق شدند با بهترین آمار، خود را به عنوان قهرمان لیگ معرفی کنند اما باید اعتراف کرد مجموعه ای از بهترین بازیکنان در این تیم حضور دارند. بازیکنانی که می‌توان گل سرسبد آن را هافبک ۲۵ ساله قطری یعنی اکرم‌عفیف دانست.

هرچند نام‌هایی مانند بغداد بونجاح، آندره آیو، سانتی کازورلا، حسن الهیدوس، رودریگو تاباتا و... به اندازه کافی بزرگ هستند اما ملی پوش تیم السد با بازی های درخشانی که در این فصل از خود به نمایش گذاشت موفق شد امتیازهای فراوانی را در بازیهای مختلف برای تیم خود کسب کند و نشان دهد این روزها در بهترین فرم خود قرار دارد.

 

1693479

 

اکرم عفیف در دیدار روز گذشته برابر تیم الاهلی پس از دو هفته غیبت به دلیل محرومیت موفق شد یک بار دروازه حریف را باز کند و سه بار نیز با پاس‌های او موجب گلزنی شد، اکرم عفیف در ارسال پاس گل برای همبازیان خود در دیدار با سبزپوشان الاهلی موفق شد هت تریک کند.

یکی از مهمترین دلایلی که می‌توان عفیف را به عنوان بهترین بازیکن این فصل تیم السد دانست آمار او در گلهای به ثمر رسیده این تیم است و باعث شده هافبک ۲۵ ساله قطری هم در جدول گلزنان و هم در جدول گلسازان لیگ شرایط خوبی برای خود ایجاد کند. او با گلی که در دیدار روز گذشته به ثمر رساند توانست تعداد گل های خود را به عدد ۱۲ برساند و در جایگاه چهارم بهترین گلزنان لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

در سوی دیگر با هت تریکی که اکرم عفیف در ارسال پاس گل در بازی با الاهلی داشت موفق شد تعداد پاس های گل خود را به عدد ۱۶ برساند و با اختلافی زیاد به عنوان بهترین گل ساز لیگ ستارگان قطر نیز معرفی شود. این آمار هافبک خلاق قطری ها در حالی به ثبت رسیده است که السد، چهار دیدار دیگر تا پایان بازی‌های لیگ ستارگان قطر دارد و به این ترتیب او حتماً می‌تواند آمار خود را به رکورد جالب توجهی برساند.

دیدگاه‌ها