کد خبر : 1811887 | 02 اسفند 1400 ساعت 21:28 | 16.8K بازدید | 4 دیدگاه

غیبت سر بزنگاه؛

این طلسم عجیب دست‌بردار شماره 10 یوونتوس نیست!

پائولو دیبالا دیدار فردای یوونتوس مقابل ویارئال را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد، اما این اتفاق جدیدی برای او نیست.

این طلسم عجیب دست‌بردار شماره 10 یوونتوس نیست!

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا، ستاره سابق پالرمو در تابستان 2015 به یوونتوس پیوست و از آن زمان تاکنون در هر هفت دوره لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است. پائولو دیبالا در 52 بازی این مسابقات، 18 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده، اما در مقاطع تعیین کننده برای یوونتوس، همیشه بدشانس بوده است.

در فصل 2015/16، دیبالا در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل بایرن مونیخ و در جریان تساوی 2-2 موفق به گلزنی شد. اما او به دلیل مصدومیت در بازی برگشت غایب بود و یوونتوس در نهایت در اوقات اضافه 4-2 مغلوب حریف آلمانی خود شد.

1693415

 

فصل بعد این ستاره آرژانتینی در بازی اول یک‌چهارم نهایی دو گل مقابل بارسلونا به ثمر رساند و در نهایت یوونتوس راهی فینال شد. اما رویای قهرمانی علی‌رغم حضور دیبالا در فینال تعبیر نشد و یوونتوس مقابل رئال مادرید در کاردیف با نتیجه 1-4 شکست خورد.

در فصل 17/18، دیبالا در دیدار رفت یک‌چهارم نهایی مقابل رئال مادرید پس از دریافت دو کارت زرد از زمین اخراج شد و بازی در سانتیاگو برنابئو و حذف دراماتیک بیانکونری علی‌رغم برتری 1-3 را از دست داد. فصل بعد دیبالا به دلیل آسیب دیدگی در دو مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل آژاکس چندان تاثیرگذار نبوده و تنها 60 دقیقه بازی کرد.

1693416

 

در تنها فصل سرمربیگری مائوریتسیو ساری در یوونتوس، دیبالا تنها 13 دقیقه در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل لیون بازی کرده و در ادامه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. بالاخره و فصل گذشته این ستاره خلاق و تکنیکی در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل پورتو نیمکت‌نشین بود و دیدار برگشت را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد. بنابراین غیبت دیبالا در بازی این هفته مقابل ویارئال تنها بخشی از تاریخچه طولانی لحظات بدشانسی‌ این بازیکن در لیگ قهرمانان است.

دیدگاه‌ها