کد خبر : 1811897 | 02 اسفند 1400 ساعت 23:30 | 36.7K بازدید | 11 دیدگاه

طعنه‌ اینستاگرامی کونته؛ این هم ضد حمله بود؟(عکس)

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام با انتشار ویدئویی از گل اول این تیم برابر منچستر سیتی به انتقاداتی که علیه او مطرح می‌شود؛ واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در حالی ابتدای هفته مقابل منچسترسیتی صدرنشین قرار گرفت که در سه بازی گذشته خود شکست خورده بود. با این وجود شاگردان آنتونیو کونته با ارائه یک نمایش فوق العاده مقابل یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال اروپا، نهایتاً با نتیجه 3-2 به پیروزی رسیدند.

این یک پیروزی حیاتی برای تیم شمال لندنی به‌حساب می‌آمد چرا که تاتنهام برای رسیدن به رتبه چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند و برد برابر تیم پپ گواردیولا آنها را به آینده بسیار امیدوار کرد.

گل اول تاتنهام برابر منچسترسیتی روی حرکت فوق العاده زیبای بازیکنان این تیم به ثمر رسید. کار از کنار دروازه این تیم آغاز شد و بعد از چند پاس سون هیونگ مین در مصافی تک به تک با دروازه سیتی قرار گرفت. ستاره کره‌ای در این صحنه فداکاری به خرج داد و دژان کولوسفسکی را در مقابل دروازه خالی صاحب توپ کرد‌. این ستاره سوئدی نیز موفق شد دروازه سیتی را باز کند تا تاتنهام یک گل فوق العاده زیبا را به ثمر رسانده باشد.

بعضا انتقاداتی نسبت به آنتونیو کونته مطرح شده مبنی بر اینکه تیم‌های او فقط از سیستم دفاع و ضد حمله استفاده می‌کنند. در همین راستا سرمربی ایتالیایی ویدئویی از گل اول این تیم برابر منچسترسیتی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته و این‌گونه به منتقدان طعنه زده است: "ضد حمله؟ شاید نه...(اموجی خنده)"

 

1693442

دیدگاه‌ها