کد خبر : 1811929 | 03 اسفند 1400 ساعت 11:35 | 19.9K بازدید | 6 دیدگاه

حضور نیمار در افتتاحیه فیلم جدید بتمن (عکس)

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، در افتتاحیه فیلم جدید بتمن در پاریس حضور پیدا کرد.

حضور نیمار در افتتاحیه فیلم جدید بتمن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در سال‌های اخیر به حضور در مهمانی‌های پر زرق و برق و مراسم مختلف مشهور بوده و این بار در یک جمع سینمایی حاضر شده است. 
مت ریوز، کارگردان این فیلم، با انتشار عکسی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که نیمار در مراسم افتتاحیه فیلمش در پاریس حضور داشته است. 
او در این عکس کنار رابرت پتنیسون، ستاره اصلی فیلم و بازیگر نقش بتمن، ایستاده و زوئی کراویتز که نقش سلینا کایل یا کت‌ومن را بازی می‌کند دیده می‌شود. 

 

1693485


نیمار همچنین این فرصت را به دست آورده که سوار ماشین معروف و نمادین بتمن معروف به بت‌موبیل شود و به نظر می‌رسد از این که چنین فرصتی به دست آورده بسیار خوشحال است. 

 

1693486


صفحه رسمی این فیلم در شبکه اجتماعی اینستاگرام ویدیویی از این بازیکن منتشر کرده که او را سوار بر ماشین معروف بتمن نشان می‌دهد و در توضیح این ویدیو نوشته:« به نظر می‌رسد نیمار آماده است تا جواب تماس را بدهد.»
گفته می‌شود نیمار علاقه بسیار زیادی به بتمن دارد و پیش از این نیز بارها این علاقه جنون‌آمیز به این شخصیت را نشان داده است. 
این بازیکن برزیلی در سال 2018 تتوی بتمن را در سمت چپ کمرش و تتوی مرد عنکبوتی را در سمت راست کمرش زده و آن را به نمایش گذاشته بود. او همچنین نوامبر سال گذشته در یکی از دیدارهای تیم ملی برزیل در حالی به زمین رفت که نماد خفاش بتمن روی موهایش دیده می‌شد.

دیدگاه‌ها