کد خبر : 1811948 | 03 اسفند 1400 ساعت 14:42 | 14K بازدید | 1 دیدگاه

توضیح عجیب اصولی درباره موجودی

کل پول فدراسیون فوتبال: 171 میلیون و 160 هزارتومان

احسان اصولی می‌گوید توضیحات جالب توجهی در رابطه با سه حساب بانکی فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

کل پول فدراسیون فوتبال: 171 میلیون و 160 هزارتومان

به گزارش "ورزش‌سه"، جنجالی‌ترین بحث فوتبال ایران طی ماه‌های اخیر همچنان ادامه دارد و عزیزی‌خادم که با شعارهای انتخاباتی خیره‌کننده به ریاست فدراسیون فوتبال رسیده بود، سرانجام پیش از اینکه حضور او به عنوان رئیس فدراسیون به یکسال برسد، توسط اعضای هیئت رئیسه عزل شد و میرشاد ماجدی تا تشکیل دوباره مجمع، به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی شد تا امور جاری فدراسیون را طی این مدت انجام دهد.


حالا احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون که پس از عزل عزیزی خادم به عنوان سخنگوی فدراسیون جای حسین شریفی را گرفته است، وظیفه اطلاع رسانی در رابطه با شرایط و حواشی پیرامون فدراسیون را عهده دار شده است و در آخرین مصاحبه حود با حضور در شبکه الوند، با انتقاد از عملکرد مالی فدراسیون عزیزی خادم، توضیحات جالب توجهی در رابطه با حساب های بانکی فدراسیون فوتبال ارائه کرده است:« قصد داشتیم بودجه به تصویب برسد تا فعالیت‌ها و برنامه‌ها در چارچوب بودجه باشد و معیار مشخصی وجود داشته باشد اما اتفاقی رخ نداد. هیات رییسه براساس اساسنامه، بالاترین رکن اجرایی فدراسیون است و مسوولیت همه مسائل در فدراسیون متوجه هیات رییسه و رییس فدراسیون است اما تصمیم‌ها، دریافت‌ها و پرداخت‌هایی بود که از آن بی‌اطلاع بودیم.»


او سپس با اشاره به موجودی سه حساب بانکی فدراسیون فوتبال اضافه کرد:« می‌گفتند فدراسیونی را تحویل گرفتیم که چای خشک نداشت و آنرا ثروتمند کردیم اما وقتی حساب‌ها را چک کردیم دیدیم در یک حساب ۱۶۰ هزار تومان و در حساب دیگر یک میلیون و یک حساب هم 170 میلیون تومان بود. یکی از دلایل جمع‌بندی (عزل موقت عزیزی خادم) این بود که صداقت و شفافیت در گفتار و عمل دیده نمی‌شد. نباید در هیچ چیزی دچار افراط شد عزیزی خادم تلاش خود را کرد اما مسیری که رفت اشتباه بود. »

دیدگاه‌ها