کد خبر : 1811957 | 03 اسفند 1400 ساعت 13:19 | 13K بازدید | 11 دیدگاه

جو کول:

توپ طلای مودریچ باید به هازارد می‌رسید

جو کول، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که ادن هازارد این توانایی را داشت که به عنوان بهترین بازیکن دنیا انتخاب شود.

توپ طلای مودریچ باید به هازارد می‌رسید

به گزارش "ورزش سه"، هازارد روزهای درخشانی را در چلسی سپری کرد اما پیوستن به رئال مادرید به کابوسی واقعی برای این بازیکن تبدیل شد. 
این ستاره بلژیکی موفق شد به همراه چلسی شش جام قهرمانی شامل دو قهرمانی در لیگ برتر به دست آورد و 110 گل برای این باشگاه به ثمر رساند. 
کول که در فاصله سال‌های 2003 تا 2010 پیراهن چلسی را به تن داشت و در فصل 12-2011 در لیل با ادن هازارد هم تیمی بود معتقد است که این بازیکن توانایی تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا را داشته است. 

 

1676633


این ملی‌پوش سابق انگلیس در گفتگو با اتلتیک در این باره اظهار داشت:« او باید به عنوان بهترین بازیکن دنیا انتخاب می‌شد. آن بازه زمانی کوتاهی که در آن لوکا مودریچ به عنوان برنده جایزه توپ طلا انتخاب شد دوران اوج هازارد بود و این جایزه باید به او می‌رسید.»
کول با اشاره به سبک زندگی هازارد اضافه کرد:« با این حال او دوست دارد با خوشحالی زندگی‌اش را سپری کرد. او همیشه خشنود است و این موضوع نقش مهمی را ایفا کرد. او هنرمندی زیبا است. بهترین بازیکنی است که من کنارش بازی کردم. او ذهنیت مسی و رونالدو را ندارد و این خوب است.»
او همچنین با اشاره به دوران درخشان این ستاره بلژیکی در ترکیب چلسی و لیل اظهار داشت:« او اشتیاق و لذت بسیاری را به هواداران لیل و چلسی در طول این سال‌ها هدیه کرد و جام‌های زیادی را به دست آورد که باید به آنها افتخار کند. او همه این افتخارات را در حالی به دست آورد که لبخندی به لب داشت و از عملکردش لذت می‌برد.»

دیدگاه‌ها