کد خبر : 1811968 | 03 اسفند 1400 ساعت 14:24 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

گفتم ترس را کنار بگذارید

فکری و اعلام نگرانی از اعتماد به نفس نفتی‌ها

سرمربی نفت مسجد سلیمان معتقد است که شرایط تیمش بدتر از سال گذشته است ولی انتخاب از روی علاقه بوده است.

فکری و اعلام نگرانی از اعتماد به نفس نفتی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان بعد از شکست هفته گذشته مقابل شهرخودرو، فردا در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف فولاد در اهواز خواهد رفت. محمود فکری که تیمش با 11 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت: بعد از بازی شهرخودرو صحبت هایی با بچه ها داشتیم. یک مقدار استرس و نگرانی در وجودشان بوده که به خاطر حضور تیم در پایین جدول است. این موضوع یک مقدار اعتماد به نفس آنها را از بین برده است.

وی ادامه داد: با بچه ها صحبت کردیم که نگرانی و ترس در وجودشان نباشد و با همه وجود بازی کنند تا چنین مواردی باعث باخت تیم نشود. امیدواریم که از این بازی به بعد بچه ها با تمام وجودشان بازی کنند و کارایی و توانایی شان را در زمین ارائه کنند. آنها نباید نگران نتیجه باشند چون قرار نیست همه بازی ها را ببریم و به صدر جدول یا تیم های بالاتر برسیم. قرار این است که چند تیم که با آنها برای نیفتادن می جنگیم را بگیریم و این کار سختی نیست. امیدوارم که امتیازات لازم را کسب کنیم و به یک نقطه امن برسیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان  در مورد رویارویی فردا با فولاد گفت: بازی سختی داریم. فولاد یک مجموعه بسیار خوب دارد. امیدواریم که با تمام وجود بازی کنیم و با دست پر راهی مسجد سلیمان شویم.

فکری با اعلام اینکه مشکل بازی خریدهای جدید تیمش حل شده افزود: امروز به ما خبر دادند که مشکل بچه ها حل شده و کارت بازی شان صادر شده است. در بازی فردا انشالله می توانیم از آنها استفاده کنیم. آمدن این بچه ها به ما کمک می کند و دستمان پر می شود. در بازی های قبل منتظر این بازیکنان بودیم. در بازی با شهرخودرو که یکی از رقیبان ما در جدول بود که اگر می توانستیم نتیجه بگیریم، فاصله مان را حفظ می کردیم. متاسفانه در آن دیدار بازیکنان جدید را نداشتیم. امیدواریم که در روزی که بچه های جدید را هم خواهیم داشت بازی خوبی انجام دهیم.

وی با تاکید به اینکه تیمش کار سخت تری نسبت به سال گذشته دارد تاکید کرد: در آخرین بازی که فصل گذشته مقابل آلومینیوم داشتیم گفتم که هر زمان تیم به من نیاز داشته باشد با توجه به اینکه خودم را از این تیم می دانم دوست دارم کمک کنم. شرایط تیم بدتر از سال گذشته بود و من کار ریسکی را انجام دادم که بخاطر دلم بود. فکر می کنم که می توانم کمک کنم و امیدوارم که بتوانیم با رفاقت و همدلی کمک کنیم که نفت در لیگ برتر بماند. کار سخت تر از فصل گذشته است ولی امیدواریم که در کنار هم این کار سخت را انجام دهیم.

دیدگاه‌ها