کد خبر : 1811973 | 03 اسفند 1400 ساعت 14:20 | 21.6K بازدید | 6 دیدگاه

با بارسا قهرمان می شوم

اوبامیانگ: از پدری عذرخواهی کردم، گل متعلق به او بود

ستاره گابنی بارسلونا معتقد است که گل چهارم بارسا برابر والنسیا باید به نام پدری ثبت می شد.

اوبامیانگ: از پدری عذرخواهی کردم، گل متعلق به او بود

به گزارش "ورزش سه"، پی‌یرامریک اوبامیانگ در آخرین دقایق نقل و انتقالات زمستانی بود که توانست قراردادش با آرسنال را فسخ کرده و یک روز بعد با بارسلونا قرارداد ببندد. تنها راه پیوستن او به بارسا فسخ با توپچی ها بود که تا دو دقیقه به بسته شدن پنجره، همه چیز منتفی به نظر می رسید ولی به شکلی معجزه آسا این مشکل برطرف شد و او توانست برگه فسخ خود را بگیرد.

ستاره گابنی یکشنبه شب در سومین بازی خود برای بارسلونا توانست برابر والنسیا هت تریک کند و پایش به گلزنی باز شد.

 

1693124

 

اوبامیانگ در مصاحبه با موندودپورتیوو و در مورد انتقال پرماجرایش به بارسا گفت:« تا ثانیه آخر مشخص نبود که می توانم به بارسا ملحق شوم یا خیر. دو دقیقه به پایان، با آرسنال فسخ کردم و مدارک به لالیگا ارائه شد. قلبم تند می زد و تقریبا از اضطراب عرق سرد کرده بودم. روز پایانی انتقالات به پدرم زنگ زدم و گفتم به بارسلونا خواهم رفت. به سران باشگاه هم گفتم من اینجا هستم و هر کاری خواهم کرد تا این انتقال نهایی شود.

 در واقع از طرف خودم هر چیزی نیاز بود گذاشتم تا بتوانم پیراهن بارسا را به تن کنم. انتقالی که از لحاظ مالی به ضررم بود ولی فرصت پیوستن به باشگاهی بزرگ مثل بارسا فقط یک بار در زندگی پیش می آید و نمی خواستم از دستش بدهم. سپس به من اطلاع دادند که برای تست های پزشکی بروم که خبر خوشحال کننده ای بود. در نهایت نیز همه چیز در دقیقه پایانی ممکن شد. حالا در بارسا هستم و معتقدم خیلی زود به جایگاهی شایسته بر می گردیم. می خواهم با بارسلونا فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شوم.»
 

1693312

 

هت‌تریک برابر والنسیا:« در واقع دبل کردم و گل سوم متعلق به پدری بود. از او عذرخواهی کردم چون هیچ قصدی برای اثرگذاشتن روی توپ نداشتم و همه چیز اتفاقی بود. شوت پدری استثنایی بود و در مورد هت‌تریک در رختکن اصلا حرف نزدم.»
 

1693532

 

وعده به پدربزرگ برای پیوستن به رئال:« واقعیت این است که پدربزرگم هوادار اتلتیکو بود و من برای اینکه گاهی او را اذیت کنم؛ می گفتم روزی به رئال خواهم رفت. همیشه رویای بازی در لالیگا را داشتم و می دانم که او در آسمان ها از انتقالم به بارسا خوشحال است. خانواده مادری ام که اسپانیایی هستند نیز بسیار خوشحالند. من حتی زمانی می خواستم برای تیم ملی اسپانیا بازی کنم ولی به خاطر پدرم گابن را انتخاب کردم.»

 

دیدگاه‌ها