کد خبر : 1812022 | 03 اسفند 1400 ساعت 18:40 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

نصیرزاده‌: حضورشان قانونی است

رضاییان و سراجی‌؛ مدیران بدون تیم در هیئت‌رئیسه

دونفر از مدیرانی که از سوی باشگاه‌ها به جمع اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال راه پیدا کرده‌اند اکنون از باشگاه‌های خود کنار رفته‌اند.

رضاییان و سراجی‌؛ مدیران بدون تیم در هیئت‌رئیسه

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق موجب شده تا برخی بگویند حضور این افراد در جمع اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال غیر قانونی است. اما هوشنگ نصیرزاده یکی از کارشناسان حقوقی فوتبال می‌گوید حضور این افراد در جلسات اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال تا زمان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال قانونی است.

یکی از این اعضاء مهرداد سراجی است. او به‌عنوان مدیر عامل باشگاه سایپا به جمع اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال راه پیدا کرد اما به تازگی ماموریت او در باشگاه سایپا به پایان رسیده و جای خود را به مدیر عامل جدید داد. او هم چنان می‌تواند یکی از اعضای شرکت کننده در جلسات هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال باشد. بهرام رضاییان که در زمان انتخاب به‌عنوان یکی از اعضای هیئت‌رئیسه یکی از مدیران باشگاه پارس جنوبی بود اکنون در این باشگاه صاحب سمت نیست اما حضور این مدیر هم در جلسات اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال قانونی است.

در صورتی‌که اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال رای برکناری عزیزی خادم را تایید کنند همزمان با انتخاب رئیس جدید اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال هم باید از نو در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند.

دیدگاه‌ها