کد خبر : 1812038 | 03 اسفند 1400 ساعت 20:02 | 3.2K بازدید | 1 دیدگاه

اخطار به تیم آلگری؛ یووه برابر ویارئال کار آسانی ندارد

فابیو کاناوارو، اسطوره فوتبال ایتالیا‌ معتقد است یوونتوس کار آسانی برای غلبه بر ویارئال پیش رو نخواهد داشت.

اخطار به تیم آلگری؛ یووه برابر ویارئال کار آسانی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری فصل را به شکل ناامید کننده‌‌ آغاز کرد رفته رفته نتایج خوبی کسب کرد و حالا با توجه به خرید‌های زمستانی خود به آینده فصل امیدوار تر هم شده است. البته اوضاع در لیگ قهرمانان اروپا نسبت به سری‌آ برای بانوی پیر متفاوت بوده است.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در لیگ قهرمانان اروپا از همان ابتدا کار را خوب آغاز کردند و نهایتاً در گروهی که مدافع عنوان قهرمانی یعنی چلسی در آن حضور داشت به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ شدند تا در این دوره به مصاف باشگاه اسپانیایی ویارئال بروند.

 

1693606

 

روی کاغذ بسیاری کار آسانی برای یوونتوس‌ برابر ویارئال متصور هستند و این اعتقاد وجود دارد که بیانکونری نهایتاً به مرحله بعد صعود خواهد کرد. با این حال اسطوره فوتبال ایتالیا نظر متفاوتی دارد. فابیو کاناوارو در این‌باره گفت: "چه کسی می‌تواند این را بگوید؟ باشگاه اسپانیایی به پیروزی در اروپا عادت کرده و یوونتوس کار آسانی پیش رو نخواهد داشت.

یوونتوس می‌تواند همه چیز را از دست بدهد، هر چند که من می دانم این تیم همه فاکتور های لازم برای پیروزی و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را در اختیار دارد."

دیدگاه‌ها