کد خبر : 1812060 | 03 اسفند 1400 ساعت 21:54 | 55.1K بازدید | 6 دیدگاه

مرادمند و یزدانی سرباز هستند

نوری: بازیکن سرباز مجوز بازی در تیم غیرنظامی را ندارد

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به هدف این تیم برای صعود به لیگ برتر، مدعی شد از هر اتفاقی که منجر به تقویت آنها در مسیر‌شان شود استقبال می‌کند.

نوری: بازیکن سرباز مجوز بازی در تیم غیرنظامی را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که طی ساعات اخیر نقل قول‌هایی از پژمان نوری بازیکن اسبق استقلال و پرسپوليس و مدیرعامل کنونی ملوان در خصوص پر بودن لیست این باشگاه منتشر شده بود، نوری ضمن تکذیب این مساله به خبرنگار ما گفت: متاسفانه این روزهای حواشی‌ای در این خصوص ایجاد شده که مابین طرفداران تیم‌های دیگر است و نمی‌دانم چگونه بحثش به باشگاه ما رسید. خوشبختانه باشگاه ما شرایط خوبی را می‌گذراند و به هیچ عنوان علاقه‌ای نداریم وارد این حواشی شده و از هدف اصلی خود دور شویم.

وی در ادامه گفت: مصاحبه‌ای از قول من در روزهای اخیر در برخی رسانه‌ها منتشر شد که به هیچ‌عنوان صحت ندارد و اساساً بنده در روزهای اخیر هیچ گفت‌وگویی با رسانه‌ها انجام نداده‌ام تا بخواهم راجع به جذب بازیکنان مختلف صحبتی کرده باشم. از طرف دیگر سرپرست تیم ما نیز که کمی از مسائل فوتبالی به دور است ظاهراً در مصاحبه‌ای نقل قولی از طرف سرمربی ما کرده که آن هم نادرست بوده. ایشان به دلیل اطلاعات ناکافی به خالی نبودن لیست تیم ما اشاره کردند که صحت ندارد و اتفاقا ما در فصل نقل و انتقالات زمستانی در آرامش کامل و با نظر سرمربی تیم آقای زارع در حال تقویت تیم هستیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

نوری درباره وضعیت جذب احتمالی بازیکنان سرباز استقلال گفت: اینکه بازیکنی سرباز شود تصمیمش با ستاد کل نیروهای مسلح خواهد بود و از عهده و خواست ما خارج است. اگر بازیکن باکیفیتی برای سربازی به نیروی دریایی اعزام شود قطعا باید خود را به باشگاه ملوان معرفی کند و بقیه تصمیمات فنی به کادرفنی و سرمربی تیم بازمی‌گردد که از بازیکنان خود به چه شکل استفاده کند. به هر حال این بازیکنان آنطور که اعلام شده سرباز هستند و می‌بایست در تیم‌های نظامی بازی کنند و مجوز بازی در تیم‌های غیر نظامی را نخواهند داشت.


بازیکن اسبق ملوان و مدیرعامل کنونی این باشگاه در پایان گفت: هدف ما مشخص است و خیلی مهم است که آرامش مجموعه در شرایط کنونی حفظ شود. تیم ما نتایج بسیار خوبی کسب کرده، صدرنشین رقابت‌های لیگ یک هستیم و تمام تلاش ما در جهت تقویت تیم و تداوم موفقیت‌های نیم فصل اول است و مطمئناً هر تصمیمی که به نفع مجموعه باشد در نهایت اتخاذ خواهد شد.

دیدگاه‌ها