کد خبر : 1812079 | 03 اسفند 1400 ساعت 23:56 | 11.5K بازدید | 4 دیدگاه

وقتی لوکاکو هم متحیر شد؛

هاورتز، مردی برای میادین بزرگ(عکس)

ستاره آلمانی چلسی خیلی زود برای تیمش در بازی امشب گلزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی امشب خود مقابل لیل در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با درخشش مهاجم آلمانی‌اش خیلی زود به گل رسید.

شاگردان توخل در میان تشویق هوادارانشان بازی را هجومی شروع کرده و زیر 10 دقیقه به گل اول رسید. هاورتز بعد از دو تلاش ناموفق برای باز کردن دروازه لیل، با ضربه سری چکشی روی ارسال کرنر از سمت چپ در دقیقه 8 گل اول چلسی را وارد دروازه لئوناردو کرد.

1693666

ستاره 22 ساله آلمانی یک بار در دهانه دروازه توپ را به هوا زد و یک بار هم شوت زیباش را دروازه‌بان لیل راهی کرنر کرد؛ کرنری که زمینه ساز گل اول چلسی بود تا هاورتز دوباره در یک دیدار حساس برای تیمش گلزنی کند.

در شرایطی که لوکاکو شرایط سختی را در چلسی سپری می‌کند و عملکرد پر انتقادی در بازی گذشته داشت، هاورتز در حال تداوم گلزنی‌هایش در بازی‌های حساس است. با تک گل او چلسی فصل گذشته فاتح لیگ قهرمانان شد و کمتر از دو هفته پیش هم شاهد گلزنی این بازیکن در فینال جام باشگاه‌های جهان بودیم که باعث قهرمانی آبی‌ها شد.

دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نیمه نهایی لیگ کاپ، نیمه نهایی و فینال جام باشگاه‌های جهان، بازی‌هایی هستند که هاورتز چهار گل اخیر خود را در آنها به ثمر رسانده است.

1693665

 

1693667

 

1693668

این واکنش لوکاکو به درخشش هاورتز و گلزنی زودهنگام او مقابل لیل بود.

دیدگاه‌ها