کد خبر : 1812087 | 04 اسفند 1400 ساعت 01:31 | 8.5K بازدید | 3 دیدگاه

ویارئال 1-1 یوونتوس: صعود در تورین اتفاق می‌افتد

دیدار رفت تیم های ویارئال و یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

ویارئال 1-1 یوونتوس: صعود در تورین اتفاق می‌افتد

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار یوونتوسی ها خیلی زود توسط دوشان ولاهوویچ به گل رسیدند اما در نیمه دوم دنیل پارخو گل تساوی را برای ویارئال به ثمر رساند تا تکیلف صعود در دیدار برگشت مشخص شود.

یوونتوس بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه اول به گل رسید. پاس بلند دانیلو به پشت مدافعان ویارئال رسید و ولاهوویچ با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه میزبان فرستاد.

1693700

 

1693701

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 13، چیزی نمانده بود که ویارئال به گل تساوی برسد اما ضربه جیووانی لوسلسو به تیر دروازه یووه برخورد کرد.
سه دقیقه بعد،  روی ارسال چوکووئزه، این دانجوما بود که می توانست گل تساوی ویارئال را به ثمر برساند اما ضربه پشت پای او را شزنی دریافت کرد.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 26، روی حرکت خوب ولاهوویچ، این لوکاتلی بود که می توانست برتری یووه را دو برابر کند اما ضربه او از بالای دروازه ویارئال به بیرون رفت.
بازی متعادل دنبال شد و در دقایق پایانی نیمه اول موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد و این نیمه با همان یک گل به سود یووه به پایان رسید. 
 نیمه دوم را یووه بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47، روی یک ضد حمله؛ ارسال کوادرادو یک موقعیت خوب برای موراتا ایجاد کرد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
در ادامه بازی موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 66، پارخو گل تساوی را برای ویارئال به ثمر رساند.
روی پاس دیدنی اتین کاپو به پشت مدافعان یووه بود که پارخو با شزنی تک به تک شد و با یک ضربه نه چندان محکم کار را تمام کرد.

1693702

بعد از این گل هم تلاش دو تیم برای گلزنی ادامه پیدا کرد اما باز هم هردو تیم در موقعیت سازی توفیق چندانی نداشتند. این روند ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 85، روی پاس کوادرادو، ولاهوویچ صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که خرونیمو رویی حضور داشت.
در دقایق پایانی هم توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 1-1 در انتظار دیدار برگشت خواهند بود. 
 

دیدگاه‌ها