کد خبر : 1812093 | 04 اسفند 1400 ساعت 08:39 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

قلب خط دفاعی و راس مثلث هجومی؛

ترکیب سپاهان با دو ابهام در دربی اصفهان

طلایی‌پوشان اصفهانی در دو دیدار پیاپی برابر نفت مسجد سلیمان و سپس هوادار با ترکیب مشابهی بازی را آغاز کرده‌اند.

ترکیب سپاهان با دو ابهام در دربی اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، طبق صحبت‌های محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از مصاف حساس و سرنوشت‌ساز برابر ذوب‌آهن، در اردوی زردپوشان یاسین سلمانی و حسن شوشتری به دلیل مصدومیت به بازی نخواهند رسید ولی سایر بازیکنان تیم در دسترس کادر فنی سپاهان قرار دارند.
در خط دروازه حضور رشید مظاهری قطعی به نظر می‌رسد و با توجه به عملکرد خوبی که در دو بازی اخیر از چهار بازیکن خط دفاعی شاهد بوده‌ایم، بعید به نظر می‌رسد شاهد تغییری در آرایش امید نورافکن به عنوان دفاع چپ، نژادمهدی و پورقاز به عنوان دو دفاع میانی و دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان مدافع راست تیم باشیم.
در خط میانی هم مسعود ریگی، محمد کریمی و سروش رفیعی آماده‌ترین بازیکنان در دسترس کادر فنی هستند و در این خط هم اینکه محرم نویدکیا تغییری ایجاد کند، خیلی محتمل نخواهد بود.

 

1690780


درنهایت به خط هجومی تیم می‌رسیم که طی دو بازی اخیر فرشاد احمدزاده به عنوان وینگر راست جانشین محمدرضا حسینی شد که دیدار برابر نفت مسجد سلیمان را به دلیل محرومیت از دست داده بود. در پست وینگر چپ سجاد شهباززاده انتخاب نویدکیا پس از تعطیلات زمستانی بوده و خط آتش تیم هم به شهریار مغانلو سپرده شده بود. با این حال عملکرد محمدرضا حسینی در تمرینات طی روزهای اخیر که بر ما پوشیده است، می‌تواند برهم زننده آرایش مثلث هجومی طلایی پوشان باشد و در این صورت این بازیکن جایگزین شهباززاده یا شهریار مغانلو می‌شود تا وینگر اهل نورآباد سپاهان به پست همیشگی خود یعنی وینگر راست برود و فرشاد احمدزاده دوباره در پست وینگر چپ انجام وظیفه کند. به این موارد باید عملکرد بد خط هجومی سپاهان در آخرین بازی را نیز اضافه کنیم؛ موضوعی که احتمال ایجاد تغییر را در ترکیب خط هجومی طلایی‌پوشان اصفهانی بیشتر می‌کند.
البته ابهام دیگری هم در ترکیب طلایی پوشان وجود دارد و آن هم اینکه محرم نویدکیا آیا تصمیمی برای استفاده وبازگرداندن گولسیانی به ترکیب اصلی دارد یا خیر؟ این بازیکن در شروع دوباره بازی‌ها به دلیل سه کارته بودن در فهرست تیم حضور نداشت و همچنان از ترکیب اصلی دور مانده است.

درنهایت با توجه به آرایش 3-3-4 مورد نظر محرم نویدکیا، به نظر می‌رسد نفرات زیر به عنوان یازده بازیکن اصلی مصاف با ذوب آهن را که پیروزی در آن اهمیت بسیاری دارد، آغاز کنند: 
رشید مظاهری – امید نورافکن، محمد نژادمهدی، عزت پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده.

دیدگاه‌ها