کد خبر : 1812098 | 04 اسفند 1400 ساعت 09:11 | 4.2K بازدید | 7 دیدگاه

آلگری: پیروزی را به بازی خوب ترجیح می‌دهم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از تساوی برابر ویارئال مدعی شد که ترجیح می‌دهد تیمش پیروز میدان باشد تا این که فوتبال زیبایی ارائه دهد.

آلگری: پیروزی را به بازی خوب ترجیح می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در خانه ویارئال به مصاف این تیم رفت و در نهایت به تساوی 1-1 رضایت داد. 
دوشان ولاهوویچ در دقیقه یک تیمش را پیش انداخت اما یووه نتوانست برتری خود را حفظ کند و ویارئال روی گل دنی پارخو بازی را به تساوی کشاند. 
آلگری پس از پایان بازی درباره گل ویارئال به مدیاست گفت:« این اشتباهی تعیین کننده بود چون ما روی صحنه‌ای بودیم که تقریبا خطایی روی ولاهوویچ شده بود، ما متوقف شده بودیم، آنها هم متوقف شده بودند و پارخو کاملا در محوطه جریمه تنها بود.»

 

1691403


او با انتقاد از عملکرد آدرین رابیو روی این صحنه اظهار داشت:« آنها هیچ مهاجم نوکی نداشتند، بنابراین نمی‌توانستند از توپ‌های بلند استفاده کنند و ما می‌دانستیم که باید مراقب این موقعیت‌ها باشیم. این موقعیت شش در برابر یک بود، رابیو او را دنبال نکرد و تیم درست حرکت نکرد. ما باید عملکرد بهتری روی این صحنه ارائه می‌کردیم.»
این مربی ایتالیایی همچنین با اشاره به قانون حذف گل زده در خانه حریف درباره بازی برگشت در تورین اضافه کرد:« حالا که قانون گل زده از مسابقات برداشته شده، بازی برگشت اساسا مانند  یک فینال است. ما باید پیروز شویم و هیچ گزینه دیگری جز این نداریم!»
سرمربی یوونتوس در پاسخ به این سوال که چطور می‌تواند کاری کند که یوونتوس فوتبال جذاب‌تری را در زمین به نمایش بگذارد گفت:« این دیداری بود که ما باید به این سبک بازی می‌کردیم چون آنها  سعی داشتند بازی را به میانه میدان بکشانند. متاسفانه ما سعی کردیم بیش از حد جذاب بازی کنیم و پس از آن عزمی که داشتیم را از دست دادیم. من ترجیح می‌دهم یووه‌ای را ببینم که برنده میدان است اما چندان زیبا بازی نمی‌کند. این مسئله سلیقه است.»

دیدگاه‌ها