کد خبر : 1812105 | 04 اسفند 1400 ساعت 10:04 | 6.4K بازدید | 1 دیدگاه

ولاهوویچ: شادی پس از گلم برای منتقدان نیست

دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، می‌گوید شادی پس از گل او در واکنش به منتقدانش نبوده است.

ولاهوویچ: شادی پس از گلم برای منتقدان نیست

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف ویارئال رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد. 
ولاهوویچ که برای اولین بار بازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کرد موفق شد در این مسابقات آغازی درخشان را رقم بزند. 
این ستاره صربستانی گل اول تیمش و همینطور بازی را در حالی وارد دروازه ویارئال کرد که تنها 32 ثانیه از شروع این دیدار گذشته بود و او با اولین لمس توپ موفق به گلزنی شد. 
با این حال اشتباه دفاعی آدین رابیو این فرصت را در اختیار دنی پارخو قرار داد که گل مساوی را به ثمر برساند و یوونتوس حالا در بازی برگشت در تورین باید برابر این تیم به پیروزی برسد تا به مرحله یک چهارم صعود کند. 
ولاهوویچ پس از پایان بازی به مدیاست گفت:« رویای من در یووه به حقیقت پیوسته اما من خوشحال نیستم چون ما پیروز نشدیم و همه ما واقعا به دنبال کسب پیروزی بودیم. این اتفاق رخ نداد، بنابراین ما در انتظار آینده خواهیم بود.»

 

1693728


او با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان ویارئال در این بازی اظهار داشت:« من فکر می‌کنم ما در رختکن برای این بازی به خوبی آماده شده بودیم، البته که بسیاری از اتفاقات به حریف بستگی دارد. به ویارئال به خاطر بازی خوبی که ارائه کرد تبریک می‌گوییم، ما سعی کردیم به همان شکل که بازی را شروع کردیم ادامه دهیم. شخصا این بازی را فراموش کرده‌ام و در انتظار بازی بعدی هستم.»
این مهاجم صرب در پاسخ به این سوال که آیا شادی پس از گل او تلاش برای ساکت کردن منتقدانش بوده گفت:« نمی‌دانم چرا مردم همیشه سعی دارند جنجال ایجاد کنند. من روزنامه‌ها را نمی‌خوانم، فقط سعی دارم هر روز بهتر شوم و متواضع و واقع‌گرا بمانم. این خوشحالی برای منتقدان نبود و به یکی از اعضای خانواده‌ام مربوط بود، همین.»

دیدگاه‌ها