کد خبر : 1812110 | 04 اسفند 1400 ساعت 10:25 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

آسیب‌دیدگی شدید ستاره آمریکایی یوونتوس (عکس)

به نظر می‌رسد که مصدومیت وستون مک‌کنی، هافبک آمریکایی یوونتوس، بسیار جدی است.

آسیب‌دیدگی شدید ستاره آمریکایی یوونتوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در ورزشگاه خانگی ویارئال به مصاف این تیم رفت و به تساوی 1-1 رضایت داد. 
مک‌کنی در جریان این دیدار و به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد تا نگرانی‌هایی را برای یوونتوس به وجود آورد و حالا به نظر می‌رسد که این نگرانی جدی است. 
آلگری بعد از بازی تایید کرد که این بازیکن درست پس از پایان بازی به بیمارستان محلی منتقل شده تا عکس‌هایی از پای او گرفته شود. 
حالا اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که این هافبک آمریکایی به احتمال زیاد با شکستگی استخوان دوم و سوم کف پای چپش روبر شده است. 

 

1693734


این یعنی دوران دوری این بازیکن 23 ساله از میادین بسیار طولانی خواهد بود و این احتمال وجود دارد که فصل 22-2021 برای او به پایان رسیده باشد. 
اسکای اسپورت همچنین مدعی شده که حداقل زمان دوری این بازیکن از میادین دو ماه خواهد بود که به احتمال زیاد افزایش خواهد یافت. 
مک‌کنی این فصل در 28 بازی در رقابت‌های سری A، لیگ قهرمانان، کوپا ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا برای یوونتوس به میدان رفته و موفق شده بود چهار گل نیز برای این تیم به ثمر برساند. 
این خبر بسیار بدی برای بیانکونری است که پیش از این پائولو دیبالا، فدریکو کیه‌زا، دنیله روگانی، جورجو کیه‌لینی و فدریکو برناردسکی را نیز به دلیل مصدومیت از دست داده بود و حالا به نظر می‌رسد که وارد بحران مصدومیت شده است.

دیدگاه‌ها