کد خبر : 1812111 | 04 اسفند 1400 ساعت 10:38 | 17.1K بازدید | 1 دیدگاه

گل مارادونایی سید احمد؛

رادوشوویچ آخرین مرد عصبانی پرسپولیس در سیرجان

پرسپولیس در لیگ نوزدهم یک بازی فراموش نشدنی با گل‌گهر در سیرجان داشت؛ از اخراج کمال تا دبل ابراهیمی و گل مارادونایی موسوی.

رادوشوویچ آخرین مرد عصبانی پرسپولیس در سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم لیگ برتر نوزدهم پرسپولیس در شرایطی به سیرجان سفر کرد که اوضاعش با گل‌گهری‌ها بسیار متفاوت بود. قرمزها قهرمانی خود را قطعی کرده بودند و بازی گل‌گهر برای‌شان جنبه تدارکاتی داشت و شاید همین موضوع در ابتدا به سیرجانی‌ها کمک کرد.

آبی‌های سیرجان در اولین فصل حضور در لیگ شرایط سختی داشتند و برای بقا می‌جنگیدند. این تیم ابتدا با گل علیرضا ابراهیمی پیش افتاد و دقایقی بعد پاس در عمق احمدزنده روح با کنترل با ضربه سر موسوی و بغل پای فوق العاده او گل دوم را به همراه داشت. موسوی شادی بسیار زیادی پس از این گل از خود نشان داد و از طرف دیگر رادوشویچ که روی گل‌ها عکس العمل خوبی نداشت از برتری دوگله حریف بسیار عصبانی شد. موسوی که بار دیگر در این فصل لباس گل‌گهر را پوشیده با مصدومیتی که دارد غایب این بازی بزرگ خواهد بود.

 

1693737

 

1693736

 

1693738

 

پرسپولیس که در نیمه اول با اخراج کمال ده‌نفره هم شده بود در 45 دقیقه دوم متحول شده به زمین آمد و با گل‌های علیپور، نوراللهی و ترابی کام‌بک زد اما در ثانیه‌های پایانی علیرضا ابراهیمی که درحال حاضر در پرسپولیس است گل تساوی را برای گل‌گهری‌ها زد.

تغییر و تحولات زیاد پرسپولیس در سفر به سیرجان نسبت به دو فصل قبل قابل توجه است. جالب اینکه در دو سفر قبلی پرسپولیس به سیرجان برای تقابل با گل‌گهر در لیگ برتر 11 گل رد و بدل شده و دو نتیجه پر گل 3-3 و 5-0 به سود پرسپولیس ثبت شده است؛ اتفاقی که نوید یک بازی تماشایی دیگر را می‌دهد.

دیدگاه‌ها