کد خبر : 1812112 | 04 اسفند 1400 ساعت 10:38 | 29.4K بازدید | 6 دیدگاه

عصبانیت آنری از توخل: چرا لوکاکو را خریدید؟

تیری آنری، کمک مربی تیم ملی بلژیک، به شدت از کنار گذاشته شدن روملو لوکاکو از ترکیب چلسی انتقاد کرد.

عصبانیت آنری از توخل: چرا لوکاکو را خریدید؟

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در حالی دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر لیل را برگزار کرد که خبری از لوکاکو در ترکیب این تیم نبود. 
این بازیکن بلژیکی در هفته‌های اخیر و پس از این که نتوانست انتظارات را در استمفوردبریج برآورده کند با انتقادات بسیاری روبرو شده بود. 
این در حالی است که او در طول دو فصل حضورش در اینتر عملکرد درخشانی داشت و موفق شده بود 47 گل در لیگ برای این تیم به ثمر برساند و یکی از عوامل قهرمانی آنها در فصل گذشته بود. 
آنری با انتقاد از رفتاری که با لوکاکو در چلسی صورت گفته به سی بی اس گفت:« از همان اول من این سوال را از خودم پرسیدم که آیا او با سیستم این تیم سازگاری دارد؟ وقتی به عنوان یک مربی برای خرید لوکاکو اقدام می‌کنید، باید کاری کنید که او با نحوه بازی شما سازگار شود یا شما سبک بازی‌تان را به سود او تغییر دهد. من فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی رخ دهد.»

 

1692868


او با توجه به شناختی که از حضور در تیم ملی بلژیک از این بازیکن دارد  اضافه کرد:« این که لوکاکو بخواهد با سبک بازی چلسی سازگار شود، زمان می‌برد و کار آسانی نیست. آیا این طبیعی است که او برابر کریستال پالاس فقط 9 لمس توپ داشت؟ نه. این که مربی چه کسی است مهم نیست، این اتفاق نباید رخ دهد.»
این ستاره سابق آرسنال در ادامه با انتقاد از جذب این بازیکن توسط چلسی اظهار داشت:« راه حل این شرایط این است که توخل سعی کند راه حلی پیدا کند تا او بتواند با سبک بازی تیمش سازگار شود. آنها دوست دارند پرس کنند و در یک سوم هجومی فعال باشند. او دوست دارد در میانه بازی کند و سازگاری با این شرایط برایش دشوار است. اما یک بار دیگر می‌پرسم، چرا آنها برای جذب لوکاکو اقدام کردند؟»

دیدگاه‌ها