کد خبر : 1812123 | 04 اسفند 1400 ساعت 11:50 | 12.7K بازدید | 3 دیدگاه

مخاطب شادی گل دوشان چه کسی بود؟

گل ثانیه 31 ولاهوویچ؛ با طعم انتقام و رکورد

در بازی ویارئال-یوونتوس فقط 31 ثانیه طول کشید تا دوشان ولاهوویچ اولین گل خود در لیگ قهرمانان را به ثمر برساند؛ یک گل پس از لمس اولین توپ و سپس جشنی بحث برانگیز.

گل ثانیه 31 ولاهوویچ؛ با طعم انتقام و رکورد

به گزارش "ورزش سه"، دوشان ولاهوویچ شب گذشته برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت. او به بهترین شکل ممکن اولین گل اروپایی خود را به ثمر رساند. مهاجم یووه تنها 31 ثانیه پس از شروع بازی و در اولین لمس توپ، گل زد. او فقط نیاز به یک لمس توپ داشت تا با ناک اوت کردن دو مدافع حریف و ضربه زدن با پای راستش (مطمئنا نه با پای قوی) بتواند دروازه بان اسپانیایی را شکست دهد و بیانکونری ها را به برتری برساند.
بنابراین، تعداد رسمی گل‌های او با پیراهن سیاه و سفید به 2 می‌رسد (پس از گلی که در اولین بازی اش مقابل ورونا در لیگ به ثمر رساند). ولاهوویچ با این گل پاسخ انتقاداتی پس از دربی با تورینو را به بهترین شکل داد. یک شادی گل بحث برانگیز، دومین پاسخ دوشان به منتقدان بود. او ابایی از انجام شادی گل خود نداشت که خطاب به منتقدان، با دستانش به آنها اشاره کرد "حالا حرف بزن و انتقاد کن!" ولاهوویچ با این گل سریع و شادی پس از آن از فشارهای اخیر خارج شد. حالا او به خوبی می داند که بهترین راه برای ساکت کردن منتقدان بازگشت سریع به مسیر گلزنی های متوالی است.

1693758

 

1693757

 

اگر چه به نظر می رسد که این خوشحالی پاسخی به منتقدان باشد، اولین گل ولاهوویچ در لیگ قهرمانان اروپا، با توجه به روشی که به دست آمد، به نظر می رسد پاسخی به مربی او ماسیمیلیانو آلگری باشد. کنترل سینه بی نقص روی توپ دشواری که از پشت سر او می آمد و یک شوت دقیق و قدرتمند با پای راست برای فتح دروازه؛ این یک پاسخ خوب به اظهارات اخیر آلگری هم بود که پس از دربی در موردش گفته بود: "بازیکن خوبی است اما باید هنوز یاد بگیرد، درست مانند همه بازیکنان. باید وظایفی که به او داده بودم را در زمین اجرا می‌کرد اما نتوانست به ویژه در نیمه نخست که مشکل داشت و برای ایفای وظایفش به زحمت افتاد. کمی شرایطش متفاوت است."

 

1693756

 

این گل ولاهوویچ را بلافاصله وارد تاریخ یوونتوس کرد دوشان در واقع بازیکنی است که کمترین زمان (31 ثانیه) را برای زدن اولین گل خود در جام ملت های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا صرف کرده است. دوشان ولاهوویچ همچنین (22 سال و 25 روز) پس از الساندرو دل پیرو (20 سال و 308 روز) دومین بازیکن جوانی است که در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا برای یوونتوس گلزنی کرده است.

دیدگاه‌ها