کد خبر : 1812139 | 04 اسفند 1400 ساعت 13:19 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلوارو موراتا:

همه می‌گفتند یوونتوس راحت صعود خواهد کرد

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس از عدم پیروزی این تیم در خانه ویارئال ابراز تاسف کرد.

همه می‌گفتند یوونتوس راحت صعود خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که با گل ثانیه های ابتدایی دوسان ولاهوویچ در خانه ویارئال پیش افتاده بود، در نهایت دروازه خود را باز شده دید و در اسپانیا مقابل این تیم به تساوی 1-1 رضایت داد. آلوارو موراتا در پایان این دیدار مدعی شد اگرچه همه صحبت از پیروزی آسان یوونتوس در مقابل این تیم می کردند، اما هیچ مسابقه راحتی در لیگ قهرمانان برای هیچ تیمی وجود ندارد.

1686881


آلوارو موراتا گفت: "در دیدار مقابل ویارئال با تمام توان تلاش کردیم و حیف شد که در نهایت نتوانستیم در خانه این تیم به برتری دست یابیم. البته ویارئال نیز خوب بازی کرد و جریان مسابقه خیلی فیزیکی بود. در نهایت همه چیز و نام تیم برنده در این مرحله در دیدار برگشت در تورین مشخص خواهد شد.
قطعا در این دیدار شاهد پیشرفت عملکرد یوونتوس بودم. ما اکنون به عنوان یک گروه و در قالب یک تیم با شرایط سخت آنهم به شکل دیگری روبرو هستیم. همه می‌گفتند که ما از پس این دیدار به راحتی برمی‌آییم، اما ویارئال فصل گذشته در لیگ اروپا به عنوان قهرمانی دست یافت و در لیگ اسپانیا نیز در حال صعود به رتبه های بالای جدول است. هر رقیبی می تواند در لیگ قهرمانان اروپا برای شما مشکل ایجاد کند، ما نیاز به عملکرد عالی در بازی برگشت برای صعود به دور بعدی در این رقابت ها داریم."

دیدگاه‌ها