کد خبر : 1812153 | 04 اسفند 1400 ساعت 14:34 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

در دوئل حساس شاگردان منصوریان و الهامی؛

رونمایی از ترکیب صنعت نفت و نساجی

علیرضا منصوریان و ساکت الهامی از نفرات منتخب خود برای دیدار امروز صنعت نفت و نساجی رونمایی کردند.

رونمایی از ترکیب صنعت نفت و نساجی

به گزارش "ورزش سه" در یکی از دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه تختی آبادان، صنعت نفت آبادان که روندی فوق‌العاده را تجربه کرده و از 5 دیدار اخیر خود توانسته 13 امتیاز کسب کند، میزبان نساجی مازندران است که برخلاف صنعت نفت، از 5 دیدار گذشته خود تنها 5 امتیاز به دست آورده است.

علیرضا منصوریان با یک تغییر در ترکیب اصلی صنعت نفت، شروین بزرگ را جانشین رضا جبیره کرده است و امیدوار به حفظ روند صعودی تیمش در جدول رده‌بندی لیگ است.

ترکیب صنعت نفت برای دیدار با نساجی:

فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، امید خالدی، سیدفاخر تهامی، میثم تهیدست، محمود مطلق زاده، حکیم نصاری، حسن بیت سعید، مهدی ممی زاده، طالب ریکانی، شروین بزرگ

ساکت الهامی نیز سه تغییر در ترکیب اولیه تیمش ایجاد کرده و به جای مهرداد عبدی، حسن نجفی و حسین زامهران، امروز از ابتدا ایوب کلانتری، مسعود شجاعی و متین کریم‌زاده به میدان می‌روند و الهامی امیدوار است با تغییرات انجام شده تیمش بتواند بعد از 4 بازی ناکامی در کسب پیروزی، دست پر از میدان خارج شود.

11 بازیکن نساجی برای مصاف با صنعت نفت:

علیرضا حقیقی، امیرمهدی جان‌ملکی، حامد شیری، سعید غلامعلی‌بیگی، مرتضی منصوری، رضا جعفری، ایوب کلانتری، اکبر صادقی، متین کریم‌زاده، مسعود شجاعی و کریم اسلامی

دیدگاه‌ها